تهدید رکورد بازی های ملی بوفون و محمد الدعیع در دوحه

به گزارش انوار بلاگ، بازیکنان تیم های ملی فوتبال کویت و عمان در آستانه عبور از رکورد بازی های ملی جان لوئیجی بوفون و محمد الدعیع قرار دارند.

تهدید رکورد بازی های ملی بوفون و محمد الدعیع در دوحه

به گزارش خبرنگاران، رکورد بیشترین تعداد بازی ملی همچنان در اختیار احمد حسن بازیکن سابق تیم ملی مصر است که با 184 بازی در صدر جدول قرار گرفته است. محمد الدعیع دروازه بان سال های نه چندان دور فوتبال عربستان با 178 بازی ملی در مکان دوم این جدول قرار گرفته است و کلودیو سوارز مکزیکی با 177 بازی در مکان سوم قرار گرفته است در حالی که بوفون با 176 بازی چهارم است.

دو بازیکن تیم های ملی فوتبال عمان و کویت که اختلاف ناچیزی با این رکوردها دارند می توانند در مسابقات کشورهای عربی در روزهای آینده از این رکوردهای تاریخی عبور کنند.

احمد مبارک بازیکن تیم ملی عمان با 176 بازی ملی با بوفون در یک رتبه قرار گرفته است و می تواند در مسابقات کشورهای عربی تا مکان سوم این جدول و بالاتر از محمد الدعیع پیشروی کند. همچنین بدر المطوع بازیکن تیم ملی کویت هم با 175 بازی ملی فاصله ای با این رکوردها ندارد و احتمالا این دو بازیکن در دوحه به جمع 3 بازیکن برتر فهرست بیشترین بازی های ملی فوتبال جهان می پیوندند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 1418

به "تهدید رکورد بازی های ملی بوفون و محمد الدعیع در دوحه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهدید رکورد بازی های ملی بوفون و محمد الدعیع در دوحه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید