تلویزیون بعد از فوق لیسانسه ها، وارش را نشان می دهد

به گزارش انوار بلاگ، سریال بهترین سال های زندگی ما با تغییر نام به وارش از اواخر پاییز به سیما می آید.

تلویزیون بعد از فوق لیسانسه ها، وارش را نشان می دهد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، در حالی که آخرین مراحل فنی بهترین سال های زندگی ما به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی محمودرضا تخشید در حال انجام است تا به زودی آماده پخش شود، نام این سریال به وارش تغییر پیدا کرد؛ نامی که به مفهوم و قصه سریال نزدیک تر است.

محمدکامبیز دارابی مجری طرح این پروژه و نویسندگی را جابر قاسمعلی به عهده داشته است.

وارش درام پرفراز و نشیب تاریخی، عاشقانه و اقتباسی از رمان مطرح مهاجران هاوارد فاست نویسنده مطرح آمریکایی است. این سریال 34 قسمت دارد و پخش آن برای اواخر پاییز امسال از شبکه سوم سیما پیش بینی شده است. داستان مجموعه از دهه 30 روایت می شود و قصه ای پرفراز و نشیب را به تصویر می کشد که در ادامه به دهه حاضر نیز می رسد.

علی رضا کمالی، بهنام تشکر، علی رضا جلالی تبار، هدایت هاشمی، برزو ارجمند، امیررضا دلاوری، داریوش کاردان، شهرام قائدی، رحیم نوروزی، رامین راستاد، مهدی امینی خواه، سهیلا رضوی، حدیثه تهرانی، نیلوفر شهیدی، الهام طهموری، علی سلیمانی، فرخ نعمتی، کورش سلیمانی، نسرین بابایی، افشین سنگ چاپ، آوا دارویت، قربان نجفی، فریبا طالبی، مینا نوروزی، فریده دریامج، سهی بانو ذوالقدر، ساناز سماواتی، وحید شیخ زاده، پیام احمدی نیا، بهراد خرازی، فرج الله گل سفیدی، انوش نصر، کرامت رودساز، حمیدرضا داوری، مهدیه کوهستانی و ... در این سریال بازی کرده اند.

در خلاصه داستان این سریال آمده: یارمحمد برای فرار از گرسنگی و خشکسالی به شمال کشور می رود تا شغل ماهیگیری را پیشه کند. او که نمی داند ماهیگیریِ آن منطقه در سلطه گردنکشی به نام تراب است، به دریا می زند و مقابل تراب می ایستد.

وارش بیوه جواد که سال ها تراب در خیال ازدواج با اوست، با دیدن دلاوری یارمحمد دل به او می بندد و به تراب جواب رد می دهد. تراب نقشه ای می چیند تا یارمحمد را از سر راه بردارد، اما اتفاقی که هیچکس انتظارش را نمی کشد، از راه رسیده و سرنوشت آدم ها را به هم پیوند می زند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 582

به "تلویزیون بعد از فوق لیسانسه ها، وارش را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلویزیون بعد از فوق لیسانسه ها، وارش را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید