تعویق بازی استقلال امکان پذیر نیست، دلیلشان با عقل جور در نمی آید

به گزارش انوار بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مجتبی فریدونی درباره خبرهایی که حاکی از تعویق بازی ذوب آهن با استقلال از سوی سازمان لیگ است، گفت: بازی با استقلال از سه هفته پیش اعلام شده بود. بعد از ملاقات با پدیده، بازی دیگری نداشتیم. تیم را در شرایط مسابقه نگه داشتیم تا برای ملاقات با استقلال آماده باشیم. تصمیم گرفتیم سه روز بعد از بازی با استقلال را هم در تهران بمانیم تا برای ملاقات با گل گهر به سیرجان برویم.

تعویق بازی استقلال امکان پذیر نیست، دلیلشان با عقل جور در نمی آید

وی اضافه کرد: ظاهراً سهیل مهدی (مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ) با مدیر رسانه ای تیم ما تماس گرفته و گفته است بازی شما با استقلال و گل گهر به تعویق می افتد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد اینکه چرا این تماس با مدیر رسانه ای باشگاه گرفته شده نه مدیر عامل و سرپرست؟ اظهار کرد: این هم از خصوصیات لیگ ما است که برنامه ای که یک ماه قبل داده اند یکباره عوض می گردد.

فریدونی در پاسخ به سئوالی مبنی بر دلیل تعویق بازی با استقلال، تاکید نمود: علتی که گفته اند با عقل جور در نمی آید. گفته اند اسکوچیچ (سرمربی تیم ملی) زمان اردوی تیم ملی را تغییر داده و باید زودتر اردو را برگزار کند!

وی با بیان اینکه دلیل این تصمیم سازمان لیگ برای ذوب آهن تعیین نیست، گفت: تغییر زمان بازی با استقلال و گل گهر برایمان امکان پذیر نیست. یک هفته کوشش کردیم برای بازگشت از سیرجان به اصفهان پرواز چارتر بگیریم. برای سفر به تهران هم بلیت گرفته ایم و همه کارها را انجام داده ایم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در خاتمه گفت: ساعت 17 روز گذشته این خبر را به مدیر رسانه ای ما داده اند. با سهیل مهدی تماس گرفتیم که در دسترس نبود. چیزی رسماً اعلام نشده است. تماس با مدیر رسانه ای شاید به خاطر سنجیدن اوضاع بوده است. تغییر زمان بازی برای ما اصلاً امکان ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 9295

به "تعویق بازی استقلال امکان پذیر نیست، دلیلشان با عقل جور در نمی آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویق بازی استقلال امکان پذیر نیست، دلیلشان با عقل جور در نمی آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید