تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری رضوان شهر

به گزارش انوار بلاگ، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رضوان شهر از تشدید نظارت و بازدیدهای مستمر از تأسیسات گردشگری این شهرستان خبر داد.

تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری رضوان شهر

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان، منصور هادی پور رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رضوان شهر پنج شنبه 22 اسفندماه 98 ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای مصوبات پیشگیری از بیماری کرونا از تمامی واحدهای اقامتی و تأسیسات گردشگری رضوان شهر توسط اکیپ اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این شهرستان بازدید صورت پذیرفت.

هادی پور با بیان اینکه توصیه ها و تذکرات لازم به مدیران واحدهای گردشگری در خصوص عدم پذیرش مسافر تا انتها فروردین 99 اعلام شده است ادامه داد: دستورالعمل ضدعفونی و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس نیز به تمامی واحدهای اقامتی و پذیرایی ابلاغ شده است.

هادی پور ضمن تشکر از همکاری تمامی صنوف در رعایت نکات بهداشتی از تمامی شهروندان درخواست کرد تا حتی الامکان از تردد غیرضروری خودداری و صرفاً به صورت هفتگی جهت تامین مایحتاج زندگی با رعایت بهداشت فردی به منظور پیشگیری و توقف چرخه انتقال ویروس از منزل خارج شوند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 3182

به "تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری رضوان شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری رضوان شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید