تجمع خشونت آمیز معترضان ضد ترامپ مقابل کاخ سفید

به گزارش انوار بلاگ، خبرنگاران : پلیس آمریکا با معترضان حامی جنبش سیاه پوستان مقابل کاخ سفید درگیر شد. هزاران معترض ضد ترامپ گفته اند که اگر او دوباره انتخاب گردد، به نشانه اعتراض، هفته ها همان جا می مانند.

تجمع خشونت آمیز معترضان ضد ترامپ مقابل کاخ سفید

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه دیلی میل، پلیس واشنگتن دی .سی شامگاه سه شنبه مقابل کاخ سفید به صف شد تا برای سرکوب اعتراضات احتمالی با انتشار نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری آماده باشد.

بنا به گزارش ایسنا، از چند ساعت مانده به بسته شدن شعب اخذ رای در ایالات متحده، هزاران معترض از جان سیاه پوستان مهم است مقابل کاخ سفید تجمع کردند.

زد و خورد میان نیروهای امنیتی و معترضان فعلا به بازداشت یک تن منجر شده است. جنبش تعطیلی دی.سی و جان سیاه پوستان مهم است در نظر داشتند تا تجمع هشت ساعتی برگزار نمایند اما تازه ترین گزارش ها حاکی از آن است که آنها ماه ها برنامه ریزی نموده اند تا موج جدیدی از اعتراضات را از روز انتخابات (سوم نوامبر) به راه بیندازند.

براساس این گزارش ها، معترضان تهدید نموده اند که چنانچه دونالد ترامپ دوباره در انتخابات ریاست جمهوری پیروز گردد، به اعتراضات خودشان ادامه خواهند داد. نیروهای گارد ملی آمریکا در 16 ایالت مستقر شده اند و پلیس نیویورک و لس آنجلس برای برخورد با ناآرامی احتمالی به حالت آماده باش درآمده اند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 6672

به "تجمع خشونت آمیز معترضان ضد ترامپ مقابل کاخ سفید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمع خشونت آمیز معترضان ضد ترامپ مقابل کاخ سفید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید