تاکسی اربعین گران نمی گردد، ماشین های شخصی بلای جان مردم و رانندگان

به گزارش انوار بلاگ، رییس اتحادیه سواری کرایه کشور گفت: برای ارائه خدمات به زائران حسینی آمادگی لازم را داریم و برنامه ای برای افزایش قیمت کرایه تاکسی وجود ندارد اما اگر کسی از اعضای اتحادیه و تاکسی داران تخلف کرد، قطعا با او برخورد می گردد.

تاکسی اربعین گران نمی گردد، ماشین های شخصی بلای جان مردم و رانندگان

رحمت حاج محمد علی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به صحبت ها و مذاکرات اجرا شده، مقرر شده تا نرخ کرایه تاکسی برای زائران اربعین را افزایش ندهیم و با وجود اینکه مردم در این ایام کمتر از تاکسی استفاده می نمایند، آمادگی کاملی برای ارائه خدمات به مردم را داریم.

وی اضافه کرد: رانندگان تاکسی و اتحادیه های مختلف برنامه ای برای افزایش قیمت نرخ کرایه خود، آن هم در ایام اربعین نخواهند داشت اما در شلوغی این روزها بسیاری با ماشین های شخصی خودشان از شرایط سوء استفاده نموده وموجب آزار مردم می شوند که وظیفه دستگاه های نظارتی است ، با آن ها برخورد نمایند.

رییس اتحادیه سواری کرایه کشور ادامه داد: اگر راننده تاکسی و عضو اتحادیه مرتکب تخلف و گرانفروشی شد مردم باید آن را با دستگاه های نظارتی و اتحادیه در میان بگذارند که با او برخورد گردد اما بسیاری از آن ها ماشین های شخصی هستند که مسافران را به تهران می آورند و و به سرعت به شهرهای خودشان برمی گردند اما باید پلیس راه و دیگر دستگاه های نظارتی با آن ها برخورد نموده و اجازه ندهند هر کسی وارد این حیطه شده و سودجویی کند.

محمدعلی توضیح داد: رانندگان وسایل نقلیه شخصی هر کاری دلشان بخواهد می نمایند و از مردم می خواهیم به جای آن که از سواری های پلاک شخصی استفاده نمایند، تاکسی ها و سواری های عضو اتحادیه را برای دریافت خدمات و رفتن به سمت مرزهای عراق انتخاب نمایند تا بتوان در صورت بروز تخلف با متخلفان برخورد کرد. البته اعضای این اتحادیه تخلف نخواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 232

به "تاکسی اربعین گران نمی گردد، ماشین های شخصی بلای جان مردم و رانندگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکسی اربعین گران نمی گردد، ماشین های شخصی بلای جان مردم و رانندگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید