بهبود فرایند افکارسنجی و دیدگاه کاوی با رونمایی از داشبورد برخط سنام
به گزارش انوار بلاگ، مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: چرخه افکارسنجی شرکت توزیع برق خراسان رضوی با رونمایی از داشبورد سنام (سنجش رضایت، نظرات و آرا مردم) ارتقا و بهبود پیدا کرد.

به گزارش از ، سیدمجید آزیز مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: چرخه افکارسنجی شرکت توزیع برق خراسان رضوی با رونمایی از داشبورد سنام (سنجش رضایت، نظرات و آرا مردم) ارتقا و بهبود پیدا کرد؛ این دفتر در چند سال اخیر ضمن توسعه اقدامات حوزه افکارسنجی و مدیریت ارتباط با ذی نفعان به منظور بهبود روابط درون و برون سازمانی و افزایش شفافیت سازمانی، چرخه 10 مرحله ای افکارسنجی و سنجش رضایتمندی مشتریان و ذینفعان از زمان دریافت خدمات در دو حوزه تخصصی فروش انشعاب و بهره برداری تا اتمام آن در جهت کشف نقاط قوت و ضعف فرایند های کاری شرکت با هدف ریشه یابی گلوگاه های قابل بهبود این دسته از فرآیند ها را پیاده سازی کرده است.
او اضافه کرد: با عنایت به عقد قرارداد با شرکت مشاور و اجرای فاز تازه این پروژه در سال جاری با رویکرد نظام مند تر شدن، مکانیزه تر شدن و اثربخش تر شدن انجام فرایند های افکارسنجی شرکت، داشبورد سنجش رضایت نظرات و ارا مردم به صورت آنلاین و برخط برای استفاده همکاران شرکت طراحی شده که شامل اندازه تعداد نظرات منفی و مثبت، شماره تماس مشترکین ناراضی، انعکاس دلایل نارضایتی به صورت صریح، درصد رضایت دوره ای و سایر منو های دیگر می باشد که مدیریت برق شهرستان ها با تکمیل گزارشات روزانه و پاسخگویی مناسب در بازه زمانی حداکثر 72 ساعت و حذف فرایند زمانبر تکمیل و ارسال فرم های کاغذی، ما را در پیشبرد این پروژه کمک خواهند کرد
/م.ج
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان