بندهای راحتِ رهایی برای بازیکنان پرسپولیس!

به گزارش انوار بلاگ، به گزارش خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس در حالی بدون داشتن مدیرعامل به فعالیت خود در روزهای تعطیلی رقابت های لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا ادامه می دهد که هر روز با چالشی تازه روبرو هستند.

بندهای راحتِ رهایی برای بازیکنان پرسپولیس!

سرخ ها که با محکومیت قطعی در پرونده های شکایت بازیکنان و مربیان خارجی پیشین خود دست و پنجه نرم می کنند با مشکل پرداخت قراردادهای فصل جاری اعضای این تیم نیز روبرو شده اند.

همین امر باعث نارضایتی بازیکنان پرسپولیس شده تا آنها به فکر جدایی از این باشگاه باشند. نکته جالب توجه بند فسخ یکطرفه قرارداد این بازیکنان در صورت داشتن پیشنهاد اروپایی است.

شجاع خلیل زاده در صورت پرداخت 200 هزار دلار می تواند پرسپولیس را به مقصد هر تیم خارجی دیگری ترک کند. مدافع پرسپولیس که برای فصل آینده نیز قرارداد دارد چنین بندی را قرار داده است تا هر وقت پیشنهادی بهتر پیدا کرد بتواند سرخ ها را ترک کند.

مهدی ترابی نیز در صورتی که پیشنهاد اروپایی داشته باشد با پرداخت 30 درصد از مبلغ آن می تواند رضایتنامه خود را دریافت کند.

محمد انصاری، سیامک نعمتی و وحید امیری نیز چنین شرایطی را در قراردادهای خود قائل شدند تا بتوانند در تابستان سال جاری با داشتن پیشنهادات خارجی بهتر از پرسپولیس جدا شوند.

همچنین بازیکنانی نظیر علی علیپور و بشار رسن نیز با توجه به اتمام قرارداد خود در سرانجام فصل جاری لیگ برتر، خواهند توانست بدون پرداخت پول از پرسپولیس جدا شده و به پیشنهادات خود فکر کنند.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 4132

به "بندهای راحتِ رهایی برای بازیکنان پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بندهای راحتِ رهایی برای بازیکنان پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید