بازی استقلال و پرسپولیس چند بار بدون تماشاگر برگزار شده است؟

به گزارش انوار بلاگ، بازی تیم های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی چهارشنبه همین هفته بدون تماشاگر برگزار می گردد.

بازی استقلال و پرسپولیس چند بار بدون تماشاگر برگزار شده است؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در چارچوب رقابت های مرحله نیمه نهایی جام حذفی، چهارشنبه تیم های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس به مصاف یکدیگر می فرایند. بازی 2 تیم با شرایط متفاوتی رو به رو است، زیرا به دلیل شیوع ویروس کرونا دربی شماره 93 بدون تماشاگر برگزار خواهد شد و قطعا از جذابیت های مسابقه کاسته می گردد. این بازی تنها دربی بدون تماشاگر تاریخ نیست چرا که یک بار دیگر هم چنین اتفاقی اتفاق افتاده است.

سال 1373 برای اولین بار سایه شوم بازی بدون تماشاگر روی شهرآورد پایتخت افتاد و هواداران 2 تیم طعم تلخ فقدان تماشای زنده مسابقه باشگاه محبوبشان برابر رقیب سنتی را چشیدند. روز آدینه 7 بهمن 1373 بازی استقلال و پرسپولیس بدون تماشاگر برگزار گردید. این ملاقات که دربی شماره 39 به حساب می آمد با نتیجه تساوی بدون گل به انتها رسید.

دلیل محرومیت تماشاگران به درگیری های بعد از بازی رفت 2 تیم در نیمه نهایی جام آزادگان برمی گشت. دربی شماره 38 روز 30 دی سال 1373 در استادیوم آزادی با حضور حدود 100 هزار تماشاگر برگزار گردید. این ملاقات در حالی که تا دقیقه 90 با نتیجه تساوی 2 بر 2 در جریان بود، با درگیری بازیکنان به حاشیه رفت و نیمه تمام باقی ماند. درپی هجوم تماشاگران به داخل زمین جنجال عجیبی به وجود آمد.

کمیته انضباطی چند روز پس از انتها مسابقه بسیاری از نفرات 2 تیم را محروم کرد و تصمیم گرفت که بازی برگشت در زمین بی طرف (بندرعباس) برگزار گردد. همچنین با رای کمیته انضباطی استقلال با نتیجه 3 بر صفر برنده بازی شد.

دربی شماره 93 که قرار است چهارشنبه در استادیوم آزادی برگزار گردد اولین بازی بدون تماشاگر 2 تیم در تهران و دومین ملاقات بدون تماشاگر آن ها در تاریخ است.

این بازی راس ساعت 19 در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 5670

به "بازی استقلال و پرسپولیس چند بار بدون تماشاگر برگزار شده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی استقلال و پرسپولیس چند بار بدون تماشاگر برگزار شده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید