با گرانترین و لوکس ترین پرواز دنیا آشنا شوید

به گزارش انوار بلاگ، سفر بین شهرهای بمبئی و نیویورک بسیار طولانی است، ولی شرکت هوایی اتحاد که متعلق به کشور امارات متحده عربی است، این سفر را برای افرادی که قدرت پرداخت فقط 38000 دلار (معادل 115،330،000 تومن) برای بلیطی یکسره دارند، به سفری بسیار آسان و دلپذیر تبدیل نموده است!

با گرانترین و لوکس ترین پرواز دنیا آشنا شوید

این پرواز تازه به گران ترین پرواز دنیا مشهور شده است، زیرا در صورت تمایل مسافر به تهیه بلیط رفت وبرگشت هزینه ای معادل 76000دلار (52000 یورو) را باید پرداخت کند. البته با وجود چنین هزینه گزافی، این پرواز نیز مستقیم نبوده و دارای توقف بین پروازی در ابوظبی است. بعضی از امکانات ارائه شده به وسیله شرکت اتحاد در این پنت هاووس هوایی عبارت اند از آشپز، خدمه برای مرتب کردن تختخواب دو نفرِه مجهز به سرویس خواب ایتالیایی و ... است. بعلاوه در این کابین لوکس، اتاق نشمینی مجهز به مبلمان چرم و تلویزیون تخت 32 اینچی تعبیه شده است تا مسافران در طول پرواز برنامه های موردعلاقه خود را در آنجا دیدن نمایند. لازم به ذکر است در این بخش میزهای غذاخوری تاشو نیز برای صرف غذاهای سفارشی مسافران که به وسیله آشپز اختصاصی در طول پرواز تهیه می گردد، قرار داده شده اند.

اتاق خواب مجهز به تخت دو نفره نیز در بخش انتهایی راهرو واقع شده است که یکی از اولین ها در رده پروازهای فرست کلاس محسوب می گردد. از جمله سایر امکانات این اتاق خواب خاص می توان به سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی و بعلاوه تلویزیون 27 اینچ اشاره نمود.

علاوه بر امکانات لوکس تعبیه شده برای طول پرواز، خدماتی مانند انتقال به فرودگاه و بر عکس با راننده اختصاصی، انجام مراحل پذیرش به دور از ازدحام فرودگاه، سالن انتظار ویژه و نیز راهنمای شخصی برای انجام رزرو در رستوران، کنسرت و تهیه بلیط رویدادهای ورزشی مشمول هزینه بلیط می شوند.

در حال حاضر، این بخش لوکس و تشریفاتی فقط در هواپیمای ایرباس A380-800 شرکت هوایی اتحاد ارائه می گردد و پرستار کودک نیز در صورت احتیاج به خدمات پرواز اضافه خواهد شد. این هواپیماها ظرفیت پذیرش نزدیک به 500 مسافر را دارند که حدود 415 نفر از این ظرفیت متعلق به بخش عادی است (در صورت پرداخت هزینه برای بخش اختصاصی به جر کارکنان این بخش، شخص دیگری را دیدار نخواهید کرد).

علاوه بر جهت پروازی بمبئی به نیویورک، مسافران شانس اندکی برای استفاده از این خدمات لوکس در جهتهای ابوظبی، لندن و سیدنی را نیز دارند. پروازهای رفت و برگشت به ملبورن نیز از تاریخ اول ماه ژوئن برقرار خواهد شد. بعلاوه هزینه بلیط یکسره از لندن به بمبئی نیز معادل 26000 دلار خواهد بود.

منبع: کجارو / travelandleisure.com
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 12421

به "با گرانترین و لوکس ترین پرواز دنیا آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با گرانترین و لوکس ترین پرواز دنیا آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید