بارسلونا هافبک پالمیراس را خرید و به وایادولید قرض داد

به گزارش انوار بلاگ، آبی و اناری های کاتالونیا با هافبک برزیلی 21 ساله تیم فوتبال پالمیراس قرارداد بستند و او را برای مدتی کوتاه به یکی از رقبای خود در لالیگا قرض دادند.

بارسلونا هافبک پالمیراس را خرید و به وایادولید قرض داد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، ماتئوس فرناندس، هافبک تیم فوتبال پالمیراس با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی پیوستن اش به تیم بارسلونا را تأیید کرد.

طبق ادعای اسپورت بارسلونا این بازیکن 21 ساله را که عضو تیم زیر 21 ساله برزیل هم بوده در ازای هفت میلیون یورو خریده است که با احتساب پاداش و سایر مزایا این رقم قابل افزایش به 11 میلیون یوروست. از این رقم 75 درصد به پالمیراس می رسد و 25 درصد مابقی هم به عنون حق رشد به تیم پیشین او، بوتافوگو می رسد. او تا خاتمه فصل به تیم رئال وایادولید قرض داده می گردد و از تابستان به آبی و اناری ها ملحق خواهد شد.

با وجود آنکه پیوستن فرناندس به بارسلونا هنوز اعلام رسمی نشده است، او در صفحه شخصی اش این موضوع را تأیید نموده است. او که در بخش مشخصات فردی صفحه شخصی خود در اینستاگرام زیر نامش، اسامی باشگاه های بارسلونا و رئال ویادولید را ذکر نموده و پیامی با این مضمون هم منتشر نموده است: خداحافظی هرگز خوشایند نیست، اما با وجود سخت بودن گاهی اوقات ضروری است. من از پالمیراس خداحافظی و قدردانی می کنم. این پالمیراس بود که به من و توانایی هایم اعتماد کرد و سال گذشته با من قرارداد بست. امروز اما روز تحقق رؤیای من برای بازی در اروپا فرا رسیده است. خدا را به خاطر همه چیزهایی که به من داده است، شکر می کنم. به زودی موفقیت ها و رؤیای بیشتری را محقق خواهم کرد.

ماتئوس فرناندس چهارمین بازیکنی است که رئال وایادولید - تیم تحت تملک رونالدو نازاریو - در بازار ژانویه به خدمت می گیرد. رائول گارسیا کارنرو، خوسه آنتونیو کارو و حاتم بن عرفه پیش از این به وایادولید پیوسته بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 2323

به "بارسلونا هافبک پالمیراس را خرید و به وایادولید قرض داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا هافبک پالمیراس را خرید و به وایادولید قرض داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید