اپلیکیشن Avatarify برای ساختن ویدئوهای دیپ فیک بامزه: عکس ها را به میل خود به حرکت درآورید و کاری کنید که از حرکات و حالت صورت شما پیروی کنند!

به گزارش انوار بلاگ، در زمانه ای که وب 2.0 تازه شروع شده بود، برای ویرایش تفریحی عکس های پرتره، سایت هایی درست شده بود. شما بعد از آپلود هر عکس باید جای چشم ها و بینی و لب و خط رویش مو و گوش ها را معین می کردید تا ویرایش ساده انجام شود و نتیجه کار هم چیز بسیار آماتورگونه و ابتدایی بود.

اپلیکیشن Avatarify برای ساختن ویدئوهای دیپ فیک بامزه: عکس ها را به میل خود به حرکت درآورید و کاری کنید که از حرکات و حالت صورت شما پیروی کنند!

اما الان دیگر سال ها از آن زمان گذشته. استفاده از فیلترهای اینستاگرامی بسیار همه گیر شده، چیزی که تا یک دهه پیش تصورش را نمی کردیم.

اما فراتر از فیلتر ما با پدیده ویدئوهای دیپ فیک هم روبرو هستیم. فناوری جعل عمیق، ابعاد مختلفی دارد و یکی از ابعاد آن مقاصد تفریحی است، اما بی شک به زودی با پیشرفته تر شدن و در دسترس تر قرار دریافت آن تبدیل به فرایندی می شود که از سو به تولید اخبار کاذب کمک می کند و از سوی دیگر صنعت فیلم و موسیقی را دگرگون خواهد کرد.

اگر یادتان باشد چند وقت یک ابزار جالب سایت MyHeritage را به شما معرفی کردم. شما یک عکس دلخواه، مثلا عکسی از پدربزرگ یا مادربزرگ خودتان را در آن آپلود می کردید و بعد سایت یک ویدئوی چندثانیه ای با استفاده از آن عکس درست می کرد، گویی که برای چند ثانیه عکس جان گرفته و سوژه عکس در حال لبخند زدن و تکان دادن سر و نگاه کردن به گوشه ای دیده می شود.

اما با محبوب شدن MyHeritage، اشخاص دیگری متوجه ظرفیت اقتصادی این بخش شده اند و در پی تولید اپلیکیشن هایی برآمده اند که به صورت متفاوتی این کار را انجام بدهند. خود اپلیکیشن را رایگان عرضه می کنند و یک سری ویژگی ها را هم پولی می کنند.

اپلیکیشنی که امروز می خواهم به شما معری کنم و فعلا فقط نسخه iOS دارد، اپلیکیشن Avatarify است. این اپلیکیشن به کمک هوش مصنوعی، عکس هایی را که به آن معرفی می کنید، به تحرک وامی دارد.

تفاوت Avatarify با اپلیکیشن های دیگر چیست؟

یک تفاوت جالب این است که شما بعد از آپلود یک عکس می توانید، جلوی دوربین آی فون خودتان قرار بگیرید و آن طور که دوست دارید سرتان را بجنبانید و اصلا صحبت کنید یا چیزی زمزمه کنید.

اپلیکیشن آواریتیفای می آید و همین حرکات سر شما را به عکس منتقل می کند.

کیفیت کار متوسط، اما جالب است. اپلیکیشن فعلا حرکات تند و تیز و تغییر سریع میمیک را نمی تواند به عکس منتقل کند، اما برای اعمال حرکات آرام تر سر مناسب است.

پس Avatarify را نصب کنید و به میل خود، چهره دوستان، اعضای فامیل یا سلبریتی ها را آن طور که دوست دارید، متحرک کنید.

البته اپلیکیشن خودش یک گالری مفرح از حرکات سر یا ایموشن ها را دارد و شما لازم نیست که حتما خودتان جلوی دوربین، سرتان را بجنبانید.

منبع: یک پزشک
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 9000

به "اپلیکیشن Avatarify برای ساختن ویدئوهای دیپ فیک بامزه: عکس ها را به میل خود به حرکت درآورید و کاری کنید که از حرکات و حالت صورت شما پیروی کنند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن Avatarify برای ساختن ویدئوهای دیپ فیک بامزه: عکس ها را به میل خود به حرکت درآورید و کاری کنید که از حرکات و حالت صورت شما پیروی کنند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید