اپلیکیشن دوربین فتوشاپ جذابیت ویرایش تصاویر را افزایش می دهد

به گزارش انوار بلاگ، اینستاگرام و اسنپ چت طی چند سال گذشته نگاه کاربران را به مقوله ویرایش تصاویر تغییر داده اند. کاری که در ابتدا نیاز به بهره گیری از ابزارهای حرفه ای داشت، در نهایت به کاری ساده بدل شده که انواع و اقسام کاربران به راحتی می توانند انجام دهند. این اپلیکیشن ها و فیلترها قرار نیست جایگزین ابزارهای حرفه ای فتوشاپ شوند اما برای بسیاری از کاربران، این اپلیکیشن ها به طور کامل نیاز را برطرف می کنند.

اپلیکیشن دوربین فتوشاپ جذابیت ویرایش تصاویر را افزایش می دهد

ادوبی هم متوجه این نیاز شده و به همین خاطر تصمیم گرفته از رویکرد سخت گیرانه خود فاصله بگیرد. ادوبی ساعاتی قبل اپلیکیشن دوربین فتوشاپ را معرفی کرد که یک اپلیکیشن مبتنی بر هوش مصنوعی برای iOS و اندروید است. با این اپلیکیشن می توانید عکس بگیرید (یا عکس موردنظر را از گالری به آن منتقل کنید) و بعد از بررسی تصویر موردنظر، پیشنهادهای مختلفی برای ویرایش آن ارائه می شود. این ویرایش ها شامل موارد ساده مانند تنظیمات مربوط به سایه و روشنایی تصاویر تا موارد بسیار پیچیده تر است. در ادامه می توانید تیزر تبلیغاتی مربوط به این اپلیکیشن را مشاهده کنید که نحوه عملکرد آن نمایش داده می شود.

دوربین فتوشاپ ابتدا محتویات عکس را شناسایی می کند و بر اساس آن ویرایش های مرتبط را پیشنهاد می دهد. خوشبختانه این افکت ها دائمی نیستند یعنی به سرعت می توان به عقب بازگشت و تنظیمات دیگری را امتحان کرد. هوش مصنوعی این اپلیکیشن مبتنی بر صدها میلیون عکس موجود در آرشیو ادوبی است. علاوه بر این، ادوبی به لطف سابقه گسترده در حوزه ویرایش عکس، اطلاعات بسیار ارزشمندی در مورد نحوه عملکرد افراد در قبال نحوه ویرایش عکس در اختیار دارد.

در حال حاضر، نسخه بتا این اپلیکیشن وجود دارد که با کلیک بر این لینک می توانید برای دریافت آن ثبت نام کنید. ظاهرا تا سال 2020 نباید انتظار عرضه نسخه رسمی این اپلیکشن را داشته باشیم. در ادامه هم می توانید چند نمونه از ویرایش های پیشنهاد داده شده برای عکس ثبت شده از یک منظره را مشاهده کنید.

منبع: TechCrunch

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 1179

به "اپلیکیشن دوربین فتوشاپ جذابیت ویرایش تصاویر را افزایش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن دوربین فتوشاپ جذابیت ویرایش تصاویر را افزایش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید