انگلیس 20 هزار تبعه خود را از هند خارج می نماید

به گزارش انوار بلاگ، به دنبال شیوع کرونا و سرگردانی گردشگران و اتباع انگلیسی در هند دولت لندن با استفاده از ده ها پرواز اختصاصی آنها را به کشورشان بازخواهد گرداند.

انگلیس 20 هزار تبعه خود را از هند خارج می نماید

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از هندوستان تایمز، انگلیس تصمیم دارد برای حدود 20 هزار جهانگرد و تبعه خود در که هند سرگردان شده اند پرواز اختصاصی فراهم کند.

دولت انگلیس گفت از زمان شیوع کرونا و پس از بسته شدن مرزهای هند حدود 20 هزار انگلیسی در این کشور سرگردان شده و امکان بازگشت به خاک لندن را ندارند.

قرار است از روز 13 آوریل (دوشنبه) پروازهای ویژه و اختصاصی اتباع انگلیسی را به خاک کشورشان متنقل کند.

دولت انگلیس برای هفته آینده 12 پرواز ویژه برنامه ریزی نموده است که حدود 3 هزار مسافر و جهانگرد انگلیسی را از هند خارج خواهد نمود.

اتباع انگلیسی در شهرها و ایالت های مختلف هند حضور دارند و دولت انگلیس مجبور است پروازهایی از مبدا شهرهای دهلی نو، بمبئی و... برنامه ریزی کند.

لازم به ذکر است اولین پرواز انگلیسی 317 مسافر این کشور را روز گذشته به خاک لندن بازگرداند و قرار است دیگر پروازهای این کشور نیز از شهرهای مختلف انجام گردد.

دولت انگلیس در این خصوص اعلام نموده است: بازگردان اتباع انگلیسی از کشورهای مختلف یکی از مهم ترین اقدامات دولت طی دوران شیوع کرونا خواهد بود.

این درحالی است که انگلیس خود با بحران کرونا روبرو است و حتی شخص نخست وزیر این کشور نیز به دلیل ابتلا به کرونا شرایط مطلوبی ندارد.

.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 3876

به "انگلیس 20 هزار تبعه خود را از هند خارج می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس 20 هزار تبعه خود را از هند خارج می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید