انهدام باند اسکیمری در مراغه

به گزارش انوار بلاگ، خبرنگاران/آذربایجان شرقی جانشین فرمانده انتظامی مراغه از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری اسکیمری با پنج فقره کلاهبرداری با ارزش بیش از چهار میلیارد ریال در این شهرستان اطلاع داد.

انهدام باند اسکیمری در مراغه

سرهنگ علی ریحانی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب چند اصناف در شهرستان مراغه تحقیقات اولیه در مورد چگونگی برداشت از حساب ها به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا نهاده شد.

وی اضافه نمود: تحقیقات فنی و تخصصی اولیه حاکی از آن بود که برداشت های انجام گرفته از سوی افرادی حرفه ای بوده و با مبالغ کلان به وسیله دستگاه pos اقدام به خرید و فروش در یکی از استان های همجوار نموده که بلافاصله تیم رسیدگی نماینده پرونده متهم یا متهمان شروع کردند.

وی بیان نمود: بلافاصله فروشگاهی که متهم یا متهمان از آن ها خرید نموده بودند شناسایی و در تحقیق از مالک آن، سر نخی از هویت دقیق یکی از متهمان شناسایی شد و ماموران پلیس فتا با کوشش های شبانه روزی و با انجام اقدامات پلیسی پیروز شدند تا متهم اصلی را در شهرستان مراغه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر نمایند.

سرهنگ ریحانی اضافه نمود: متهم در بازپرسی های اولیه با مشاهده اسناد و ادله دیجیتالی اعتراف کرد که کارت بانکی مال باختگان در دست او بوده که با همکاری دو نفر اقدام به کپی کارت مال باختگان و برداشت از کارت های کپی شده به صورت خرید از دستگاه pos در یکی از شهرستان های استان همجوار نموده اند.

وی با اشاره به این که متهم دستگیر شده و با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضایی شد، اضافه نمود: دو نفر از همدستان متهم نیز شناسایی و کوشش برای دستگیری آن ها ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 9371

به "انهدام باند اسکیمری در مراغه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انهدام باند اسکیمری در مراغه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید