انصارالله تمام طرف ها و جناح های یمنی را به عنوان شریک خود قبول دارد

به گزارش انوار بلاگ، العجری تاکید کردکه جنبش انصارالله تمام طرف ها و جناح های یمنی را به عنوان شریک خود در تمام فرایند های سیاسی قبول دارد و از تبادل نظر با آن ها به دور از فشار های خارجی استقبال می نماید.

انصارالله تمام طرف ها و جناح های یمنی را به عنوان شریک خود قبول دارد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، عبدالملک العجری عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن شب گذشته (دوشنبه) تاکید نمود که تبادل نظر های ملی با تمام جناح های سیاسی یمنی را خارج از فشار های خارجی قبول دارند.

طبق گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم، العجری در پیامی توئیتری تاکید نمود که جنبش انصارالله تمام طرف ها و جناح های یمنی را به عنوان شریک خود در تمام فرایند های سیاسی قبول دارد و از تبادل نظر با آن ها به دور از فشار های خارجی استقبال می نماید.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن اضافه کرد: تبادل نظر با طرف های سیاسی یمنی را رد نمی کنیم؛ چرا که آنان شرکای ما در تصمیمات و فرایند ها هستند.

العجری اعلام نمود: با این وجود، ضروری است که تبادل نظر باید در فضایی محترمانه و دور از فشار های خارجی باشد؛ اول جنگ و محاصره تمام گردد و سپس به مذاکره روی بیاوورند.

وی در انتها گفت: این عادلانه نیست که میز تبادل نظر را پیش رو بگذارند و سپس در پشت سر، خارجی ها شمشیر بکشند و محاصره شان را هم ادامه دهند؛ این میزِ دیکته کردن خواسته ها خواهد بود و نه میزی برای تبادل نظر.

پیش از این رهبر جنبش انصارالله یمن و سایر سران آن تأکید نموده بودند که تبادل نظر ها را به شرطی با طرف های یمنی در داخل شروع می نمایند که جنگ و محاصره انتها یافته و مذاکرات ملی به دور از تاثیرات و فشار های خارجی باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 تیر 1401 بروزرسانی: 14 تیر 1401 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 14384

به "انصارالله تمام طرف ها و جناح های یمنی را به عنوان شریک خود قبول دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصارالله تمام طرف ها و جناح های یمنی را به عنوان شریک خود قبول دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید