تور هند ارزان: انتصاب پاراگ آگراوال به مدیرعاملی توییتر، نقش مهاجران را در شرکت های برتر فناوری دنیا تقویت می نماید

به گزارش انوار بلاگ، انتصاب پاراگ آگراوال، مدیر ارشد فناوری سابق، به مقام برتر توییتر، نقش مهاجران را در بزرگترین شرکت های فناوری دنیا تقویت می نماید.

تور هند ارزان: انتصاب پاراگ آگراوال به مدیرعاملی توییتر، نقش مهاجران را در شرکت های برتر فناوری دنیا تقویت می نماید

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

او به ساتیا نادلا از مایکروسافت، شانتانو ناراین از ادوب، آرویند کریشنا از شرکت IBM و ساندار پیچای از شرکت آلفابت ملحق می گردد که در میان برجسته ترین مدیران هندی تبار شرکت های آمریکایی قرار دارند. در میان این افراد، گروهی از مدیران هندی الاصل شرکت هایی را راهنمایی می نمایند که مجموع ارزش بازار آنها نزدیک 5 تریلیون دلار است. خارج از حوزه فناوری، ایندرا نویی شرکت پپسی کو را به مدت 12 سال راهنمایی نموده و آجی بانگا، پس از یک دهه فعالیت به عنوان مدیرعامل شرکت مسترکارد، رییس هیات مدیره اجرایی آن است.

آگراوال مانند همتایان خود در سیلیکون ولی، سابقه فنی داشته و با فعالیت در توییتر، به پیشرفت رسیده است. او با 37 سال سن، جوان ترین مدیرعامل در میان شرکت های حاضر در شاخص اس اند پی 500 به شمار می رود.

آگراوال مدرک مهندسی خود را از موسسه فناوری هند دریافت نموده که کالج عالی این کشور است که این کالج سیاستمدار و مدیران برجسته شامل پیچای و کریشنا را پرورش داده است. وی پس از این که برای دریافت دکترا در علوم رایانه به دانشگاه استنفورد رفت، توانست جای پایی در سیلیکون ولی پیدا کند.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 21 دی 1400 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 12057

به "تور هند ارزان: انتصاب پاراگ آگراوال به مدیرعاملی توییتر، نقش مهاجران را در شرکت های برتر فناوری دنیا تقویت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند ارزان: انتصاب پاراگ آگراوال به مدیرعاملی توییتر، نقش مهاجران را در شرکت های برتر فناوری دنیا تقویت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید