اعلام آمادگی حضور در لیگ بسکتبال به منزله پذیرش قطعی تیم ها نیست

به گزارش انوار بلاگ، شبنم کلاهی در تبادل نظر با خبرنگاران با بیان اینکه فرصت مشخص شده برای اعلام آمادگی تیم ها جهت حضور در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال 11 تیرماه به سرانجام رسید، گفت: طی مدت زمان مشخص شده بیش از 16 تیم برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کردند. بعضی از این تیم ها جزو شرکت کنندگان در فصل گذشته رقابت ها بودند.

اعلام آمادگی حضور در لیگ بسکتبال به منزله پذیرش قطعی تیم ها نیست

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

وی توضیح داد: شرایط بعضی از تیم ها برای فدراسیون شناخته شده است اما در خصوص بعضی دیگر باید آنالیز های تکمیلی داشته باشیم تا نسبت به حضور آنها در فهرست لیگ فزونی های بسکتبال به نتیجه برسیم چراکه صرفِ اعلام آمادگی برای شرکت در لیگ برتر به منزله پذیرش قطعی توسط فدراسیون نیست. استانداردهایی مدنظر است که تیم ها به شرط برخورداری از آن می توانند وارد مسابقات شوند.

سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال گفت: با مدنظر قرار دادن شرایط فعلی و تاثیری که بر شرایط ورزش دارد، برای معین کردن استانداردهای حضور در لیگ برتر نمی توانیم خیلی آیده آل گرا فکر کنیم اما به هر حال یک تیم لیگ فزونی باید حداقل شرایط برای حضور در این سطح از مسابقات را داشته باشد. در این صورت است که می توانیم لیگی با کیفیت داشته باشیم.

کلاهی ادامه داد: به زودی در نشست هایی که با مسئولان مربوطه خواهیم داشت، شرایط تیم ها را آنالیز می کنیم تا بتوانیم نسبت به پذیرش یا رد حضور آنها تصمیم گیری کنیم. بعد از آن تعدادِ دقیق شرکت کنندگان در فصل جدید مسابقات معین خواهد شد. تعداد تیم های متقاضی ملاکِ معین تعداد تیم های حاضر در مسابقات نیست.

سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال با یادآوری اینکه فصل گذشته لیگ برتر با حضور 14 تیم برگزار گردید، گفت: در خصوص تعداد تیم های حاضر در این فصل مسابقات و اینکه مجدد 14 تیم باشد یا کمتر و بیشتر، هیچ اصراری نداریم. نتیجه آنالیز ها و لحاظ کردن استانداردها، تعداد لیگ فزونی های بسکتبال را معین می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 4680

به "اعلام آمادگی حضور در لیگ بسکتبال به منزله پذیرش قطعی تیم ها نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی حضور در لیگ بسکتبال به منزله پذیرش قطعی تیم ها نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید