اعتراف اپل به کاهش ذخایر آیفون در بازار

به گزارش انوار بلاگ، اپل اعلام نموده به دلیل شیوع ویروس کرونا ذخایر آیفون کاهش یافته است. این درحالی است که فرایند از سرگیری فراوری محصولات اپل کندتر از پیش بینی های این شرکت است.

اعتراف اپل به کاهش ذخایر آیفون در بازار

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرگزاری مالی ایران به نقل از انگجت، به نظر می رسد پیامدهای شیوع ویروس کرونا در چین برای اپل بدتر از پیش بینی های کارشناسان باشد.

این شرکت فناوری هشدار داده ذخایر آیفون به طور موقت کاهش یافته است. البته فراوری این محصول اپل از سر گرفته شده است.

هرچند کارخانه های فراوری کننده محصولات اپل در چین پس از تعطیلی (به دلیل شیوع کرونا در چین) اکنون دوباره فعالیت خود را شروع نموده اند، اما فرایند از سرگیری فراوری در این واحدها کندتر از پیش بینی های اپل است.

پیش بینی می گردد فراوری محصولات اپل به دلیل کمبود ذخایر قطعات با بن بست روبرو گردد. علاوه بر آن تقاضای خرده فروشی نیز مشکل ساز شده است. بسیاری از فروشگاه های رسمی تعطیل هستند. فروشگاه های فعال نیز ساعات کاری خود را کاهش داده اند و مشتریان اندکی دارند.

اپل نیز به کندی فروشگاه های خود را دوباره بازگشایی می نماید اما به نظر می رسد این فرایند به فروش شرکت خسارت می رساند.

این شرکت فناوری اشاره نموده سلامت کارمندان بر مسائل دیگر اولویت دارد و فعالیت های خود را تا حد ممکن با رعایت نکات ایمنی از سر می گیرد. علاوه بر آن اپل مبلغی که برای مقابله ویروس کرونا اهدا نموده بود را 2 برابر نموده است. در نتیجه کارشناسان معتقدند در سه ماهه منتهی به مارس درآمد اپل به میزان پیش بینی شده نخواهد رسید.

هرچند اپل تنها شرکتی نیست که به دلیل شیوع کرونا با چالش روبرو شد، اما به نظر می رسد بیش از بقیه با ضرر و زیان روبرو شده است.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 2260

به "اعتراف اپل به کاهش ذخایر آیفون در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف اپل به کاهش ذخایر آیفون در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید