استقلال، پرسپولیس و تراکتور در عربستان بازی می نمایند؟

به گزارش انوار بلاگ، کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی مراحل یک چهارم و نیمه نهایی منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا و بعلاوه فینال این مسابقات را به کشور عربستان داد.

استقلال، پرسپولیس و تراکتور در عربستان بازی می نمایند؟

جهت دریافت مشاوره خدمات تعرفه طراحی تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش مهر، کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز آدینه اظهار داشت مسابقات لیگ قهرمانان 2021 آسیا در منطقه غرب این قاره با میزبانی عربستان در مراحل یک چهارم و نیمه نهایی انجام می گردد. میزبانی شرق آسیا هم به کشور کره جنوبی رسیده است.

AFC بعلاوه اظهار داشت فینال این دوره از بازی ها در عربستان برگزار خواهد شد.

در حال حاضر بازی های لیگ قهرمانان 2021 آسیا در مرحله یک هشتم نهایی به سر می برد. از ایران سه تیم پرسپولیس، استقلال و تراکتور به ترتیب باید در شهریورماه با استقلال تاجیکستان، الهلال و النصر عربستان ملاقات نمایند.

پرسپولیس در دوشنبه تاجیکستان میهمان استقلال است، تراکتور در قطر با النصر عربستان بازی می نماید و استقلال هم در کشور امارات به مصاف الهلال می رود.

به این ترتیب نمایندگان ایران در صورت صعود از این مرحله، باید به کشور عربستان بروند و سه مرحله به جامانده را در این کشور بازی نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 10486

به "استقلال، پرسپولیس و تراکتور در عربستان بازی می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال، پرسپولیس و تراکتور در عربستان بازی می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید