اتمام عملیات بهسازی محور اصلی بشرویه، فردوس

به گزارش انوار بلاگ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بشرویه از اتمام عملیات روکش حفاظتی ماسه آسفالت در محور بشرویه- فردوس در حوزه شهرستان بشرویه اطلاع داد.

اتمام عملیات بهسازی محور اصلی بشرویه، فردوس

خیری گفت: در راستای افزایش ارتقا ایمنی و نگهداری محور های مواصلاتی شهرستان بشرویه و به منظور رفاه حال کاربران جاده ای، روکش آسفالت در حال انجام است.

او، طول محور بشرویه - فردوس در حوزه شهرستان بشرویه را 45 کیلومتر گفت و اضافه کرد: 20 کیلومتر از این محور در سالیان گذشته روکش اجرا شده و قسمتی دیگر به طول 5/3 کیلومتر در آبان ماه سال جاری جهت نگهداری لایه حفاظتی عملیاتی و اجرایی شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بشرویه بیان نمود: از اولویت های مهم این اداره، ارتقا ایمنی شرایط شبکه راه های مواصلاتی اصلی بشرویه- طبس و بشرویه - فردوس است که این امر احتیاجمند اعتبارات استانی و ملی است.

خیری رسیدگی مناسب به راه های اصلی و فرعی و روستایی شهرستان بشرویه را احتیاجمند اعتبارات استانی دانست و اظهار کرد: احتیاج است در کنار اعتبارات ملی قابلیت بهبود محور های حوزه استحفاظی این اداره فراهم گردد.

او در مورد پروژه های آینده و در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بشرویه، گفت: پروژه تکمیل و بهره برداری از راهدارخانه ارسک - روکش آسفالت محور های اصلی بشرویه- طبس و بشرویه - سه راهی، احداث راه های روستایی از جمله اقدامات در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بشرویه است که سال جاری و آینده بر اساس اعتبارات ابلاغی عملیاتی و اجرایی می گردد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بشرویه با بیان اینکه شهرستان بشرویه دارای بیش از 546 کیلومتر جاده بین شهری و روستایی است، ادامه داد: عملیات روکش محورها، همه ساله به تناسب اعتبارات در برنامه این اداره قرار می گیرد که با توجه به اولویت بندی و خرابی رویه های آسفالتی محور ها نسبت به انجام روکش راه های حوزه استحفاظی اقدام گردد.

خبرنگاران خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 آذر 1401 بروزرسانی: 3 آذر 1401 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 16331

به "اتمام عملیات بهسازی محور اصلی بشرویه، فردوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتمام عملیات بهسازی محور اصلی بشرویه، فردوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید