آمادگی شبانه روزی نیروهای خدمات شهری پایتخت برای مقابله با آبگرفتگی های برف و باران

به گزارش انوار بلاگ، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر آمادگی کامل و شبانه روزی نیروهای خدمات شهری برای آبگرفتگی های احتمالی برف و باران، گفت: مردم باخیال راحت ازنعمت بارش ها استفاده نمایند.

آمادگی شبانه روزی نیروهای خدمات شهری پایتخت برای مقابله با آبگرفتگی های برف و باران

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

اصغر عطایی در گفت وگو با خبرنگاران، در تشریح شرایط شهر تهران و آمادگی نیروهای خدمات شهری در سطح شهر درپی بارش های تهران، گفت: با توجه به اعلام هواشناسی که از قبل هم پیش بینی نموده بود ، در آمادگی کامل به سر می بریم به شکلی که همه مناطق 22 گانه و نواحی 124 گانه به صورت مجزا دارای امکانات کامل مقابله با آبگرفتگی های ناشی از بارش برف و باران هستند.

وی اضافه نمود: مناطق مرتب بر اساس سناریوهای مشخصی که دارند با توجه به شرایط خاص، نقطه به نقطه اقدامات لازم را انجام می دهند. بی تردید امکانات متفاوتی نسبت به سال های گذشته فراهم نموده ایم به این ترتیب که 290 دستگاه برای برف روبی و ماشین آلات تخصصی نمک پاش و محلول پاش فراهم شده از سوی دیگر در 340 نقطه مخزن زرد رنگ در سطح شهر تهران قرار داده شده که داخل آن شن مخصوص و نمک واقع شده است که شهروندان در قالب کیسه های 4 الی 5 کیلویی بتوانند به راحتی استفاده نمایند. همچنین نزدیک به 162 سایت برف روبی داریم که در آن امکانات و نیروی انسانی در ارتباط با موضوع برف واقع شده است.

وی ادامه داد: سال جاری 248 موتورپمپ را در اختیار نواحی 124 گانه قرار داده ایم که در مکان های مورد احتیاج از آنها استفاده نمایند. در دو روز گذشته که بارش ها به همین شکل امروز ادامه داشته است آبگرفتگی قابل توجهی در سطح شهر نداشته ایم، چرا که نیروهای خدمات شهری در سطح شهر به صورت گسترده ای پراکنده هستند و به فوریت مسائل جزئی را رفع می نمایند و شرایط خوبی داریم.

وی درباره میزان بارش ها در دو روز گذشته نیز گفت: اعلام شده بارش ها ادامه خواهد داشت ولی مسیل ها و کانال های اصلی ما کاملا باز هستند و کاملا پایش و رصد می شوند؛ این بارش ها در حجم زیادی در مقابل آمادگی که داریم نیست، لذا فکر می کنم مردم می توانند با خیال راحت از نعمت بارش باران و برف استفاده نمایند و همکاران ما شبانه روزی در آمادگی کامل هستند و بهترین خدمات را ان شاءالله ارائه می دهند که مسئله ای پیش نیاید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 7332

به "آمادگی شبانه روزی نیروهای خدمات شهری پایتخت برای مقابله با آبگرفتگی های برف و باران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی شبانه روزی نیروهای خدمات شهری پایتخت برای مقابله با آبگرفتگی های برف و باران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید