آغاز واکسیناسیون 6 تا 18 ساله ها از دو هفته دیگر

به گزارش انوار بلاگ، قائم مقام معاون وزارت بهداشت با اشاره به اینکه هم اکنون یک میلیون و 200 هزار دوز واکسیناسیون در سطح کشور انجام می شود گفت: دو هفته دیگر با ورود واکسن های اختصاصی، واکسیناسیون رده های سنی 6 تا 18 سال در کشور آغاز می شود.

آغاز واکسیناسیون 6 تا 18 ساله ها از دو هفته دیگر

به گزارش تسنیم، جعفر صادق تبریزی قائم مقام معاون بهداشت و رئیس شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور امروز برای بررسی فرایند واکسیناسیون در سفری یک روزه وارد استان زنجان شد و از مراکز تجمیعی واکسیناسیون این استان بازدید کرد.

قائم مقام معاون بهداشت در حاشیه بازدید از مراکز واکسیناسیون در جمع خبرنگاران گفت: در روز های آینده واکسیناسیون در سطح کشور سرعت بیشتری خواهد گرفت چرا که محموله های نو واکسن های وارداتی تا چند روز دیگر وارد کشور خواهند شد.

وی با بیان اینکه با ورود واکسن های وارداتی واکسیناسیون به 2 میلیون دوز خواهد رسید، اضافه نمود: امیدواریم با تزریق یک میلیون و 800 هزار دوز واکسن در شهر های بالای 20 هزار نفر جمعیت و حدود 200 هزار دوز واکسن در روستا ها و شهر های زیر 20 هزار نفر جمعیت به آمار 2 میلیون دوز در روز دست یابیم.

تبریزی نام کرد: کشور ما در پی وارد کردن واکسن اختصاصی بچه ها است که به لطف خداوند این اتفاق خواهد افتاد و جوانان، نوجوانان و افراد 6 تا 18 سال از دو هفته دیگر واکسیناسیون خواهند شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون یک میلیون و 200 هزار دوز واکسیناسیون روزانه در سطح کشور انجام می شود، ادامه داد: در حال حاضر یک هزار و 53 پایگاه تجمیعی واکسیناسیون و 5 هزار و 37 ایستگاه تزریق واکسن در کشور فعال است که سرعت بخشی به فرایند واکسیناسیون از جمله اهداف وزارت بهداشت است.

منبع: فرارو
انتشار: 28 شهریور 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 10836

به "آغاز واکسیناسیون 6 تا 18 ساله ها از دو هفته دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز واکسیناسیون 6 تا 18 ساله ها از دو هفته دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید