شروع ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری از شنبه

به گزارش انوار بلاگ، ثبت نام وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری برای سال آینده، از روز شنبه، ششم اسفندماه 1401 شروع می گردد و تا 28 اسفندماه ادامه خواهد یافت.

شروع ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری از شنبه

به گزارش ایسنا، ترکی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش 100 درصدی مبلغ وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق خبر داده و گفته است که با هماهنگی بانک عامل (بانک صادرات) مبلغ وام با افزایش 100 درصدی از 15 به 30 میلیون تومان برای سال آینده افزایش یافت.

ثبت درخواست دریافت این تسهیلات برای بازنشستگان و وظیفه بگیران متقاضی تحت پوشش صندوق صرفا به صورت اینترنتی امکان پذیر است.

براین اساس و به مناسبت اعیاد شعبانیه، امکان ثبت درخواست اینترنتی برای متقاضیان دریافت این تسهیلات همچون گذشته، در درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir از روز شنبه 6 اسفندماه 1401 تا روز یکشنبه 28اسفندماه 1401 فراهم خواهد بود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری بعلاوه اعلام نموده است که پس از اتمام دوره حدودا یک ماهه ثبت نام اینترنتی در اسفندماه سال جاری، فرآیند آنالیز تقاضای بازنشستگان و معین واجدین شرایط دریافت وام شروع خواهد شد تا با هماهنگی بانک عامل، پرداخت تسهیلات 30میلیون تومانی ضروری بازنشستگان در سال 1402 عملیاتی گردد.

زمان پرداخت این تسهیلات نیز سال آینده خواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 4 اسفند 1401 بروزرسانی: 4 اسفند 1401 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 17491

به "شروع ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری از شنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری از شنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید