آشنایی با شرکت هواپیمایی ترکیه: ترکیش ایرلاینز

به گزارش انوار بلاگ، ترکیش ایرلاینز

ترکیش ایرلاینز را می توان یکی از بهترین شرکت های پروازی دانست که سابقه رتبه اول در اروپا را دارد و به عنوان چهارمین شرکت هواپیمایی معتبر دنیا شناخته می گردد. پرواز ترکیش ایرلاین خدمات منحصر به فردی برای مسافران ارائه می کند که به همین دلیل می توانید سفری آرام و راحت را به همراه این شرکت تجربه نمایید. توجه داشته باشید که بلیط های این شرکت از نظر میزان خدمات به دو نوع اکونومی و بیزینس کلاس دسته بندی می شوند که بیزینس کلاس بیشترین میزان خدمات را به مسافران ارائه می کند. غذاهای عرضه شده در این شرکت پروازی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و می توانید انواع غذاهای ترک و بین المللی را در آن سرو نمایید. این شرکت تاریخچه پر فراز و نشیبی داشته است اما روند صعودی خوبی داشته و در مدت زمان کوتاهی توانست به عنوان یکی از بهترین شرکت های هواپیمایی شناخته گردد. این شرکت افتخارات بسیاری دارد و کمترین میزان سوانح را داشته است و بارها در روزنامه ها شاهد تحسین آن بوده ایم.

آشنایی با شرکت هواپیمایی ترکیه: ترکیش ایرلاینز

ترکیش ایرلاینز یکی از شرکت های فعال پروازی می باشد که پروازهای مختلفی به سراسر جهان توسط این شرکت پروازی انجام می گردد و این امر به دلیل کیفیت بالای هواپیماهای این شرکت می باشد. ترکیش ایرلاین به عنوان هواپیمای ملی ترکیه شناخته می گردد و رتبه چهارم را در میان شرکت های پروازی جهان به خود اختصاص داده است. یکی از مهمترین ویژگی های این شرکت پروازی را می توان داشتن ناوگان هواپیمایی با کیفیت بالا دانست و به همین دلیل می توانید بهترین پروازها را با این شرکت تجربه نمایید. این شرکت امنیت بسیار بالایی دارد و به همین دلیل بسیاری به دنبال رزرو بلیط های این شرکت هستند. ترکیش ایرلاینز به ایران نیز پروازهای متعددی دارد و بسیاری از مردم ایران بلیط های این شرکت پروازی را برای سفر به اکثر نقاط جهان انتخاب می کنند. جایگاه های ترکیش ایرلاین را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود چرا که کلاس های پروازی مختلف جایگاه ها و خدمات متفاوتی با یکدیگر خواهند داشت. قبل از رزرو بلیط هواپیما ترکیش ایرلاینز بهتر است با مواردی آشنایی داشته باشید تا در طول سفر دچار سردرگمی نشوید.

تاریخچه ترکیش ایرلاینز

شرکت پروازی ترکیش ایرلاین سال های پر فراز و نشیب بسیاری را تجربه کرده است و در همه حال روند رو به بالا داشته است. ترکیش ایرلاین در سال 1933 به دستور آتاتورک تاسیس شده است و هدف از احداث این شرکت پروازی مدرن تر توسط کشور ترکیه می باشد. ترکیش ایرلاین جوایز متعددی در طی سال های متمادی دریافت کرده است که در سال 2015 به عنوان بهترین شرکت هواپیمایی در اروپا شناخته شده است. شرکت های هواپیمایی ایران و ترکیه همکاری های گسترده ای با یکدیگر دارند و به همین دلیل مردم ایران می توانند به سهولت از هواپیماهای ترکیش ایرلاین استفاده کنند. شرکت های ترکیش ایرلاین به 300 نقطه مختلف جهان پرواز انجام می دهند و امروزه از جمله شرکت های معروف پروازی به شمار می رود. شرکت ترکیش ایرلاین بیشترین روند صعودی را در میان سایر شرکت های پروازی داشته است و بسیار سریع توانسته است محبوبیت بسیاری در میان مردن کسب نماید.

افتخارات ترکیش ایرلاین

دفتر اصلی شرکت ترکیش ایرلاین در شهر استانبول واقع شده است که در 2 فرودگاه این شهر به نام های سابیها گوکچن و فرودگاه جدید استانبول شعبه دارد. شرکت ترکیش ایرلاین طی سال های متمادی و کوشش های مسئولین به منظور بهبود خدمات توانسته به عنوان یکی از بهترین شرکت های هواپیمایی شناخته گردد. شرکت ترکیش، سرمایه گذاری های گسترده ای را به منظور تجهیز پروازهای خود داشته است و به همین دلیل شاهد بالاترین کیفیت در خدمات و جایگاه های این شرکت پروازی خواهیم بود. از جمله مهمترین افتخارات این شرکت پروازی می توان به ارائه بهترین و لذیذترین غذاها اشاره کرد چرا که منو متنوع و خوش طعم ترکی این شرکت هر فردی را مدهوش خود خواهد کرد. منو ارائه شده به مسافران الهام گرفته شده از منو غذاهای عثمانی می باشد و انواع غذاهای بین المللی و ترکی را می توانید در این منو مشاهده نمایید. ترکیش ایرلاینز بارها و بارها مورد تحسین قرار گرفته است که این امر نشان دهنده کیفیت بالای خدمات و امکانات این شرکت می باشد. تمامی مسافران این شرکت پروازی از آن رضایت کامل داشته اند.

کلاس های پروازی ترکیش ایرلاینز

شرکت ترکیش ایرلاینز کلاس های مختلفی را برای پرواز در نظر گرفته است که هر یک از آنها خدمات متنوعی ارائه می کنند. کلاس های پروازی ناوگان این شرکت به دو نوع اکونومی و بیزینس کلاس دسته بندی می شوند که کلاس بیزینس کلاس خدمات گسترده تری دارد و اکونومی کمترین میزان خدمات را ارائه می کند که در ادامه توضیحات کامل تری در رابطه با هر یک ارائه کرده ایم:

- کلاس اکونومی:

کلاس اکونومی یکی از کلاس های پر مخاطب ترکیش ایرلاینز می باشد که این کلاس پروازی کمترین میزان خدمات را ارائه می کند و جایگاه های این کلاس پروازی قابلیت عقب کشیدن به میزان 18 سانتی متر را خواهند داشت و در طول پرواز می توانید بهترین موزیک ها را گوش کنید. امکان تماشای فیلم ها نیز در این کلاس پروازی وجود خواهد داشت.

- بیزینس کلاس:

بیزینس کلاس را می توان یکی از بهترین کلاس های پروازی این شرکت پروازی دانست. بیزینس کلاس بالاترین میزان خدمات را برای مسافران ارائه می کند و با انتخاب این کلاس پروازی هیچگونه کمبودی شاهد نخواهید بود. این کلاس پروازی فضایی آرام و دنج برای مسافران فراهم کرده است و جایگاه های آن قابلیت تا شدن دارند و به شکل تخت درخواهد آمد و تختی 188 سانتی متری برای شما مهیا خواهد شد. امکان کنترل کردن نور محوطه نیز توسط مسافران وجود خواهد داشت و می توانید با استفاده از چراغ مطالعه مشغول مطالعه شوید.

قوانین پرواز ترکیش ایرلاین

ترکیش ایرلاینز قوانین مختلفی برای مسافران در نظر گرفته است. یکی از مهمترین مواردی که باید به آن توجه داشته باشید میزان وزن مجاز برای سفر می باشد که در این باره باید گفت: هر فردی متناسب با نوع بلیطی که خریداری می کند اجازه حمل بار خواهد داشت و برای تمامی بلیط ها نمی توان یک وزن دقیق در نظر گرفت. برای پروازهای تجاری معمولا حداکثر وزن مجاز 30 کیلوگرم و برای پروازهای اکونومی 20 کیلوگرم خواهد بود و البته در صورتی که بار بیشتری به همراه داشته باشید باید هزینه بیشتری را پرداخت نمایید. توجه نمودن به تاریخ دقیق بلیط هواپیما نیز بسیار ضروری خواهد بود چرا که با کنسل کردن بلیط هواپیما امکان عودت دادن مبلغ در صورت کم ماندن به موعد سفر وجود نخواهد داشت.

مقاصد ترکیش ایرلاینز

ترکیش ایرلاینز همانطور که اشاره شد یکی از شرکت های پروازی معتبر و مطرح جهان می باشد و به همین دلیل پروازهای متعددی توسط این شرکت به اکثر نقاط جهان انجام می گردد. ترکیش ایرلاین به 120 کشور جهان و 302 مقصد مختلف جهان پرواز دارد. این شرکت پروازی با شرکت های: ایران ایر، ایر کانادا، تای ایرویز، یونایتد ایرلاینز و اوا ایر همکاری دارد. ناوگان هوایی این شرکت بسیار مجهز و ایمن بوده و از جمله مهمترین ناوگان آن می توان به انواع ایرباس و بوئینگ اشاره کرد.

ترکیش ایرلاین در ایران

شرکت پروازی ترکیش ایرلاین با ایران ایر همکاری بسیاری دارد و به همین دلیل برای مردم ایران این امکان به وجود آمده است که بتوانند به سادگی اقدام به رزرو بلیط این شرکت کنند. ترکیش ایرلاین پروازهای مستقیم از تهران به اکثر مناطق مهم جهان دارد و می توانید سفری ایمن و راحت به همراه هواپیما های این شرکت تجربه نمایید.

منبع: دلتابان
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 615

به "آشنایی با شرکت هواپیمایی ترکیه: ترکیش ایرلاینز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با شرکت هواپیمایی ترکیه: ترکیش ایرلاینز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید