آخرین شنیده ها از شرایط ابتلای ترامپ به کرونا

به گزارش انوار بلاگ، خبرنگاران؛ یک مقام در کاخ سفید از علائم خفیف ابتلای دونالد ترامپ به کرونا خبر داده و گفته است که این علائمی همانند سرماخوردگی است در ترامپ پدیدار شده است.

آخرین شنیده ها از شرایط ابتلای ترامپ به کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، یک مقام کاخ سفید گفت که علائم خفیف ابتلا به کرونا در دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که همانند سرماخوردگی است، در وی پدیدار شده است.

سناتور لیندسی گراهام عضو جمهوریخواه سنای آمریکا نیز گفت که صبح امروز گفتگوی تلفنی با دونالد ترامپ داشته و حال او پس از ابتلا به ویروس کرونا خوب و خوشبینانه بوده است.

از سوی دیگر، خبرها حاکی از آن است که تست کرونای بارون ترامپ فرزند دونالد ترامپ و ملانیا و همچنین ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور و جرد کوشنر همسر وی و دستیار ارشد دونالد ترامپ نیز منفی اعلام شده است.

نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نیز روز آدینه اطلاع داد که وی نیز تست ابتلا به کرونا داده و منتظر تعیین شدن نتیجه آن است.

رئیس جمهور آمریکا صبح روز آدینه (به وقت تهران) از مثبت شدن آزمایش کرونای خود و همسرش اطلاع داد.

ترامپ در این خصوص در صفحه توییتر خود نوشت: امشب آزمایش کووید-19 بانوی اول ایالات متحده و من مثبت شد. ما فرایند قرنطینه و بهبودی را فوراً شروع می کنیم. ما با هم از پس این (بیماری) برخواهیم آمد!

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 6128

به "آخرین شنیده ها از شرایط ابتلای ترامپ به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شنیده ها از شرایط ابتلای ترامپ به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید