5 خط هوایی برتر دنیا در ارائه خدمات (بخش اول)
به گزارش انوار بلاگ، تجربه سفر ارتباط تنگاتنگی با آسایش و رفاه گردشگران در هواپیما دارد.
کیفیت پرواز که شامل مسائل زیادی از جمله، سر وقت بودن، برخورد مهمانداران، کیفیت غذا ها، جایگاه ها و … می گردد بر خاطره ای که افراد از سفر در فکر شان نقش می بندد بسیار اثرگذار است. به همین علت شرکت های هواپیمایی مختلف بر سر این پارامترها با هم رقابت می نمایند تا هر کدام بتوانند سهم بیشتری از رضایت و خوش بینی گردشگران را از آن خود نمایند. با خبرنگاران همراه باشید تا در این مطلب به معرفی چندین شرکت هواپیمایی برتر که در این رقابت پیروزی بیشتری را به دست آورده اند بپردازیم.

برای دریافت مشاوره و خدمات تخصصی گردشگری و سفر به سراسر دنیا با مجری مستقیم تورهای مسافرتی و گردشگری همراه باشید.
1. ویرجین آمریکا Virgin America
این خط هوایی محبوب امروزه به وسیله Sir Richard Branson مدیریت و اداره می گردد و همچنان بر اساس اصلی ترین اصلی خود یعنی رضایت مشتری فعالیت می نماید. یکی از ویژگی این خط هوایی و هواپیماهایش این است که مسافران در همان بدو ورود، به احساس خوبی از سفر می رسند و لذت از همان ابتدای سفر شروع می گردد. وقتی وارد هواپیماهای این شرکت می شوید و برای اولین بار مهمانداران با شما سلام و احوالپرسی می نمایند حس خوبی از تجربه پرواز برای تان شروع می گردد. اگر به عنوان مسافر First Class قصد سفر دارید که دیگر واقعا تجربه ای خاص و لذت بخش در انتظار شما خواهد بود. جایگاه های انعطاف پذیر و فوق راحت، سیستم تنظیم هوای حرفه ای، برترین و با کیفیت ترین غذاها و خوراکی ها، اینترنت و … از جمله امکاناتی است که برای مسافران این پرواز در نظر گرفته شده است. جالب است بدانید این کمپانی هدفی متفاوتی را نیز دنبال می نماید که آن، ارتباط مسافران با یکدیگر در حین پرواز می باشد. به همین علت صفحه نمایشی روبروی هر فرد در نظر گرفته شده و مسافران می توانند به وسیله آن برای دیگران غذا یا نوشیدنی سفارش داد. این عمل می تواند شروعی برای یک ارتباط محبت آمیز میان مسافران باشد. این کمپانی در آینده فعالیت های گسترده ای را در این زمینه انجام خواهد داد.
2. جت بلو JetBlue
تجربه سفر با این خط هوایی، تجربه کاملا متفاوتی است. زمانی که وارد هواپیما می شوید و روی جایگاه تان می نشینید مهماندار با انواع خوراکی و نوشیدنی رایگان پذیرای شما خواهد بود و این حس خوبی را برای مسافران به ارمغان می آورد. جایگاه هایی که این کمپانی در هواپیماهای خود استفاده نموده است با دیگر هواپیماها کاملا متفاوت می باشد. در این جایگاه ها جای بیشتری برای قرار دادن پاها تعبیه شده و فضای بیشتری در اختیار مسافران قرار می گیرد. در انتهای سفر برگه ای در اختیار میهمانان قرار داده می گردد که اگر با ذکر علت مناسب از خدمات پرواز ناراضی باشند مقداری از هزینه بلیط به شخص بازگردانده می گردد.
اگر بخواهیم کمی بیشتر درباره سرویس دهی این خط هوایی بگوییم، باید گفت گخ اگر هواپیما 90 دقیقه تا دو ساعت تاخیر داشته باشد به شما یک اعتبار 25$ داده می گردد تا در آینده از سرویس های این کمپانی بهره ببرید. اگر تاخیر هواپیماها بیش از 6 ساعت باشد این اعتبار به 200$ افزایش می یابد. این کار چه سودی برای کمپانی دارد؟ با این روش، رضایت مشتری حفظ شده و در آینده نیز از خدمات این کمپانی استفاده خواهد نمود.
منبع: الی گشت