طراحی سایت: گلکسی S22 اولترا (نوت) در گیک بنچ و سایت سامسونگ دیده شد

به گزارش انوار بلاگ، به تازگی گلکسی S22 اولترا (نوت) در وب سایت رسمی سامسونگ و فهرست گیک بنچ دیده شد که به لطف آن توانستیم به بعضی از مشخصات فنی این محصول دسترسی داشته باشیم.

طراحی سایت: گلکسی S22 اولترا (نوت) در گیک بنچ و سایت سامسونگ دیده شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

  • خبر در یک نگاه

    • گلکسی S22 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 در گیک بنچ دیده شد.
    • بعلاوه شاهد حضور این گوشی با شماره مدل SM-S908U در وب سایت رسمی شرکت بودیم.
    • به نظر می رسد نتایج منتشر شده تقلبی باشند چون امتیاز بدست آمده کمتر از اسنپدراگون 888 است.
    • سامسونگ فوریه سال آینده از گوشی های سری S22 رونمایی می نماید.

گلکسی S22 اولترا یا همان S22 نوت قرار است برترین و قدرتمندترین گوشی پرچم دار سامسونگ برای سال 2022 باشد. البته سامسونگ این گوشی را قرار است در ماه فوریه سال آینده (بهمن ماه) رونمایی کند اما طبق معمول از مدت ها پیش شاهد انتشار خبرها و شایعات زیادی در رابطه با این محصول بودیم. امروز هم شاهد حضور گلکسی S22 نوت در وب سایت رسمی سامسونگ و فهرست گیک بنچ بودیم.

از گلکسی S22 نوت به عنوان پرچم داری با قابلیت های سری نوت و S سامسونگ، انتظارات زیادی می رود. این گوشی باید با برترین های بازار در سال 2022 رقابت کند و به همین دلیل انتظار داریم نه تنها قدرت سخت افزاری زیادی داشته باشد بلکه از لحاظ نرم افزاری و قابلیت های متنوع و کاربردی هم بسیار غنی باشد.

البته سامسونگ در راستای تجهیز این گوشی به قابلیت های خوب، پشتیبانی از قلم S-Pen را به آن اضافه نمود. هرچند این موضوع فقط به پشتیبانی خلاصه نمی گردد چرا که محفظه نگه داری قلم هم درون گوشی تعبیه شده است تا S22 نوت دقیقا تلفیقی از پرچم داران سری نوت و S سامسونگ باشد.

در ادامه فرایند انتشار خبر و شایعه پیرامون این گوشی، امروز یک خبر دیگر را شاهد بودیم اما این بار این خبر کاملا رسمی است چراکه در وب سایت رسمی خود سامسونگ شاهد حضور آن بودیم. البته فقط شماره مدل گلکسی S22 نوت در این وب سایت به چشم می خورد و مطابق انتظار هیچ چیز دیگری نیست که بتوان به وسیله آن متوجه مشخصات آن شد. هرچند قرار هم نبود در وب سایت رسمی خود شرکت، مشخصات پرچم دار مورد انتظار آن فاش گردد.

شماره مدل این گوشی ظاهرا مربوط به بازار چین است که پیش تر هم شاهد حضور آن در بنچمارک گیک بنج بودیم. اولین بار افشاگری تحت عنوان Snoopy، گلکسی S22 نوت را با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 در گیک بنچ دید و مدعی شد همه چیز طبق برنامه پیش می رود و هر روز هزاران قطعه برای فراوری کهکشانی تازه سامسونگ ارسال می گردد.

طبق گزارشات منتشر شده، ظاهرا سامسونگ از اواخر اکتبر فراوری قطعات مورد احتیاج برای ساخت گلکسی S22 نوت را شروع نموده بود و این گزارش اخیر منتشر شده از سوی افشاگر یادشده هم کاملا با این خبر مطابقت دارد. چون گفته شده بود که در هفته های اول ماه دسامبر، فراوری سری پرچم دارهای تازه سامسونگ به شکل انبوه شروع خواهد شد. البته گوشی فقط بخشی از ماجراست چرا که افشاگر یادشده به این موضوع نیز اشاره نمود که فراوری تبلت های سری گلکسی تب S8 هم شروع شده است اما تعداد آن ها بسیار کم است. اصلی ترین علت این موضوع می تواند کمبود تراشه پرچم دار باشد چرا که سامسونگ باید از اسنپدراگون 8 نسل 1 و اگزینوس 2200 در پرچم دارهای سری گلکسی S22 خود استفاده کند و اگر بخواهد تبلت ها را هم در اولویت یکسانی قرار دهد قطعا نمی تواند گوشی ها را که مهم تر هم هستند در تعداد زیاد فراوری و عرضه کند.

امتیاز بنچمارک گلکسی S22 نوت

اما می رسیم به امتیازی که گلکسی S22 نوت به عنوان قدرتمندترین گوشی مورد انتظار سامسونگ توانست در بنچمارک کسب کند. البته پیش تر از امتیازی که این گوشی در بنچمارک گیک بنچ کسب کرد آگاه شدیم اما به صورت خلاصه باید بگوییم در بخش تک و چند هسته ای، کهکشانی سامسونگ پیروز شد امتیاز 1219 و 3154 را کسب کند. این امتیاز در حالی بدست آمد که پردازنده بکار رفته در گلکسی S22 نوت، اسنپدراگون 8 نسل 1 بود.

برای مقایسه، گلکسی S21 اولترا با تراشه اسنپدراگون 888 توانست در بخش تک و چند هسته ای به امتیاز 1100 و 3500 برسد. اگرچه عملکرد این تراشه قدیمی تر در بخش چند هسته ای بیشتر از نسل تازهش است اما اسنپدراگون 8 نسل 1 در دستگاه تست خود کوالکام پیروز شد در این دو بخش به ترتیب امتیاز 1235 و 3837 را کسب کند.

بنابراین چیزی که می توان از این تست متوجه شد این است که گلکسی S22 نوت که در اینجا مورد آنالیز نهاده شد برای تست است و نه عرضه رسمی به بازار. حتی این امکان وجود دارد که نتایج دستکاری شده یا تقلبی باشند چون امکان ندارد اسنپدراگون 8 نسل 1 با این همه پیشرفت در فناوری، نوع و فرکانس هسته، باز هم در یک بخش ضعیف تر از نسل قبل خود باشد. یک علت دیگری که باعث می گردد فکر کنیم این نتایج فیک هستند این است که گلکسی S22 نوت اصلا نباید از 8 گیگابایت رم بهره ببرد و در تمامی خبرگزاری ها خواندیم که اندازه رمی که سامسونگ برای این مدل در نظر می گیرد در کمترین حالت 12 گیگابایت و در بیشترین حالت هم 16 گیگابایت است.

نکته جالب تر قضیه اینجاست که گلکسی S22 نوت با تراشه اگزینوس 2200 که انتظار زیادی هم از آن می رود با همین اندازه رم (8 گیگابایت) در گیک بنج دیده شد که در آن جا توانست به امتیاز 691 در بخش تک و 3167 در بخش چند هسته ای دست پیدا کند. در حالی که امتیاز بعضی از گوشی های میان رده در حالت تک هسته ای از آن بهتر بود.

تا زمانی که سامسونگ رسما از این گوشی ها رونمایی نکند باید شاهد انتشار خبرهایی مثل این باشیم. رونمایی از سری گلکسی S22 در ماه فوریه رخ خواهد داد.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 دی 1400 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 12064

به "طراحی سایت: گلکسی S22 اولترا (نوت) در گیک بنچ و سایت سامسونگ دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: گلکسی S22 اولترا (نوت) در گیک بنچ و سایت سامسونگ دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید