پرتغال، برنده اولین جایزه مقصد گردشگری در دسترس شد

به گزارش انوار بلاگ، کشور پرتغال با راه اندازی برنامه همه برای همه در سال 2016 و پیشرفت های خوبی که در ارتقای دسترسی به مقاصد گردشگری داشت، جایزه مقصد گردشگری در دسترس 2019 را برنده شد.

پرتغال، برنده اولین جایزه مقصد گردشگری در دسترس شد

مسافرانی که محدودیت های حرکتی دارند شاید دوست داشته باشند بدانند، سازمان جهانی گردشگری با همکاری بنیاد ONCE، جایزه مقصد گردشگری در دسترس 2019 را به کشور پرتغال اعطا کرد.

پرتغال اولین کشوری است که به واسطه کوشش هایش برای ارتقای دسترسی به مقاصد گردشگری، به این عنوان دست پیدا می نماید. تبدیل پرتقال به کشوری در دسترس برای همه، از اولویت های دولت این کشور بوده است که با برنامه همه برای همه در سال 2016 کلید خورد و هدف از آن تقویت بخش گردشگری، یاری به ایجاد و ترویج برنامه های سفر در دسترس در سراسر کشور بوده است تا پرتغال را به کشوری کامل برای همه مسافران تبدیل نمایند.

90 میلیون مسافر با محدودیت ها یا مسائل حرکتی در اروپا وجود دارد و اعطای جایزه مقصد گردشگری در دسترس 2019 به پرتغال، جایگاه برجسته و پیشروی این کشور را در دسترسی به مقاصد گردشگری نشان می دهد. از اقدامات پرتغال برای اجرای برنامه همه برای همه، می توان به راهنماهای حرفه ای برای بخش گردشگری و همین طور نقشه های راه اشاره نمود که در سایت https://www.visitportugal.com در دسترس علاقه مندان واقع شده است. علاوه بر این، یک خط اقتصادی خاص برای حمایت از پروژه های دسترسی به مقاصد گردشگری راه اندازی شد و تا به امروز 116 پروژه از آن منتفع شده اند.

کشور پرتغال علاوه بر برنامه ساحل در دسترس، برنامه جشنواره های در دسترس را نیز در دستور کار خود قرار است که هدف از آن متمایز کردن رویدادهایی است که امکان دسترسی را برای افراد دچار محدودیت حرکتی نظیر زنان باردار، سالمندان، معلولان دارای جایگاه چرخ دار و افراد دچار نقص بینایی فراهم می نمایند.

وب سایت و اپلیکیشن Tur4All نیز برای ارتقای دسترسی به مقاصد گردشگری راه اندازی شده است که اطلاعات هتل ها، رستوران ها و پیشنهادات فرهنگی را در اختیار مسافران دچار مسائل حرکتی در پرتغال و اسپانیا قرار می دهد.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 237

به "پرتغال، برنده اولین جایزه مقصد گردشگری در دسترس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرتغال، برنده اولین جایزه مقصد گردشگری در دسترس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید