پارک آبی واتربوم بالی ، سومین پارک آبی برتر جهان

به گزارش انوار بلاگ، پارک آبی واتربوم بالی

در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران شما را با پارک آبی واتربوم بالی در کشور اندونزی آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

پارک آبی واتربوم بالی ، سومین پارک آبی برتر جهان

پارک آبی واتربوم بالی (Waterbom Bali) با 3.8 هکتار مساحت، در شهر کوتا قرار گرفته است و از آن به عنوان یکی از مجذوب کننده ترین تماشای ها در بالی یاد می گردد. با انواع مختلفی از جاذبه ها و وسایل بازی، این پارک آبی دارای استانداردهای امنیتی بین المللی است و مقصدی عالی برای تمامی سنین محسوب می گردد. واتربوم بالی دارای بخش های مختلف از قبیل استخرهای بزرگ و کوچک، چندین نوع سرسره آبی، استخر و وسایل بازی مخصوص بچه ها و رستوران های مختلف است.

پارک آبی واتربوم، پارکی مملوء از سرسره های هیجان انگیز آبی است که در تمام قاره آسیا بی نظیر هستند. در این پارک آبی برای هر دو دسته از افراد شامل هواداران هیجان زیاد و دوستداران هیجان کم مواردی پیش بینی شده است. اگر از آن دسته افراد هستید که با هر کاری حس هیجان در وجودتان برانگیخته نمی گردد و دلتان شور بیشتری می طلبد می توانید از سرسره های سقوط آزاد و سقوط پرشیب پارک واتربوم بهره ببرید و اگر هم جزء افرادی هستید که خیلی علاقه ای به کارهای به ظاهر خطرناک ندارید می توانید از موج سواری در واتربوم بالی لذت ببرید یا با عبور از رودخانه آرام از منظره ها اطراف تماشا کنید.تمام سرسره ها و بازی های واتربوم طبق استانداردهای بالای جهانی ساخته شده و هیچ گونه خطر جدی امنیت گردشگران را تهدید نمی نماید لذا با خیالی آسوده می توان از بالای هر سرسره خود را رها کرد و با صدای بلند فریاد شادی سر داد و مطمئن بود که هیچ اتفاق بدی در انتظار نیست. از طرفی آبی که در این پارک استفاده می گردد با ترکیبی از نمک و کلر پاکسازی شده و به سلامت پوست انسان آسیب نمی رساند و البته محیط زیست را نیز آلوده نمی نماید.

امکانات پارک آبی واتربوم بالی

پارک واتربوم بالی، نه تنها یکی از برترین ها در بالی به شمار میرود، بلکه از جمله برترین ها، در بین مشابهین خود در جهان محسوب می گردد. این پارک آبی سعی نموده است تا تمامی امکانات رفاهی و تفریحی را، در یک محیط شاد و مدرن، برای گردشگران ایجاد کند. به همین علت از خدمات کارکنان گرفته، تا رستوران ها و سرسره ها، هیچ ایرادی در آن نمی توان پیدا کرد.

رستوران

پارک آبی واتربوم بالی، دارای رستوران شیک با منو غذایی متنوعی است. قطعا در طول روز، گرسنگی و ضعف، به سراغ تان خواهد آمد. می توانید به این رستوران بروید و از بین غذاهای متنوعی که در منو غذایی قرار داده شده است، غذای مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

سرسره های پارک آبی واتربوم

در مجموع 13 سرسره جالب و هیجان انگیز در پارک آبی واتربوم وجود دارد :

1) سرسره پایپ لاین Pipeline

در سرسره پیچ در پیچ و شفاف پایپ لاین، کل مسیر را با سرعت 60 کیلومتر در ساعت طی می کنید. ابتدا با استفاده از پله ها 20 متر بالا می روید و بعد باید خود را برای اوج هیجان آماده کنید! مسیر شفاف پایپ لاین این موقعیت را ایجاد می نماید که در حین سر خوردن از تماشا منظره ها اطراف لذت ببرید. مسیر پایپ لاین طولی 150 متری دارد که شما در طی 13 ثانیه آن را تجربه خواهید کرد. استفاده از این سرسره برای جوانان و کهنسالان ممکن است.

2) سرسره مار پیتون Python

سرسره پیتون، سرسره ای با پیچ و دورهای تند و فراوان است که برای تجربه آن باید در تیوب هایی دایره ای بنشینید و بنابراین هیجان را در مسیر مارگونه این سرسره در کنار دوستان و خانواده خود خواهید چشید و در خاتمه به درون استخر پرتاب می شوید. بزرگ ترین بخش سرسره مار پیتون، قطری 6 متری دارد و درست قبل آن است که به استخر وارد شوید.

3) سرسره افعی های سبز Green Vipers

هیجان و سرعت را در این سرسره های سبز رنگ امتحان کنید. نقطه آغاز سرسره های افعی سبز، 19.62 متر از زمین ارتفاع دارد و نسبت به سرسره پیشین جنگل، 6 متر بالاتر است.

  • 4)سرسره تند و درنده
  • 5)سرسره های فانتستیک
  • 6)سرسره بوآ
  • 7)سرسره های تودین ریسز
  • 8)رودخانه آرام
  • 9)سرسره سوپربل در پارک آبی واتربوم بالی
  • 10)سرسره کلیماکس
  • 11)سرسره پیج دوبله
  • 12)سرسره سقوط پرشیب 2
  • 13)سرسره بومرنگ

فصل مناسب برای پار ک آبی واتربوم بالی چه زمانی است؟

اگر دوست دارید در هوایی مساعد و وقتی مناسب، زمانی که ازدحام جمعیت به کمترین اندازه خود می رسد، از پارک آبی واتربوم بالی بازدید کنید، زمانی بین ماه های مه تا سپتامبر را برای سفر به بالی و بازدید از این مکان برگزینید. ناگفته نماند که این مکان در ماه های جولای و آگوست (به خصوص در آخر هفته ها) بسیار شلوغ است.

چگونه به پارک آبی واتربوم بالی برویم؟

خوشبختانه این پارک در مکانی مناسب و در نزدیکی فرودگاه بین المللی بالی قرار گرفته است. اما در نظر داشته باشید که در روستای کوتا وسایل حمل و نقل عمومی مناسبی وجود ندارد و برترین راه برای دسترسی به این مکان، استفاده از تاکسی سرویس یا اجاره خودرو است.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 22 مهر 1403 بروزرسانی: 22 مهر 1403 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 20289

به "پارک آبی واتربوم بالی ، سومین پارک آبی برتر جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک آبی واتربوم بالی ، سومین پارک آبی برتر جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید