واکنش باشگاه شهرخودرو به ادعای شاهین

به گزارش انوار بلاگ، مالک باشگاه شهرخودرو خراسان به ادعای شاهین شهرداری درباره قرارداد 2 بازیکن تیمش واکنش نشان داد.

واکنش باشگاه شهرخودرو به ادعای شاهین

به گزارش ، روز گذشته در نخستین بازی از رقابت های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، تیم های شاهین شهرداری بوشهر و شهرخودرو خراسان در استادیوم شهید بهنام محمودی به مصاف هم رفتند و در خاتمه این بازی جنجالی، 2 تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

پس از اخراج حسین مالکی مهاجم شاهین در دقیقه 29 این بازی، جو استادیوم شهید محمودی متشنج شد و طرفداران شاهین در بین 2 نیمه بازی اجازه ورود تیم داوری به رختکن را ندادند. به هر ترتیب این بازی به خاتمه رسید و بلافاصله موضوع دیگری از سوی مدیران باشگاه شاهین مطرح شد. مدیران شاهین به استفاده از 2 بازیکن تیم شهرخودر در این بازی، یعنی میلاد سرلک و ابوالحسن جعفری اعتراض کردند. آن ها معتقد هستند قرارداد شهرخودرو با این بازیکنان غیرقانونی است و حتی نامه ای اعتراضی را به سازمان لیگ برتر و کمیته معین شرایط فدراسیون فوتبال ارسال کردند.

امروز فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو در پاسخ به ادعای مدیران باشگاه شاهین گفت: وقتی که فدراسیون فوتبال کارت بازی بازیکنی را صادر می نماید و ما هم کلیه مراحلی را که فدراسیون در قرارداد ها اهمیت می دهد را لحاظ می کنیم، مسئله ای وجود نخواهد داشت.

حمیداوی ادامه داد: ما برای این 2 بازیکن استعلام گرفتیم و بعد از استعلام اقدام به عقد قرارداد با سرلک و جعفری کردیم. پس هیچ مسئله ای وجود ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 2148

به "واکنش باشگاه شهرخودرو به ادعای شاهین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش باشگاه شهرخودرو به ادعای شاهین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید