وارد شدن خسارت به خانوارهای ورزقانی در پی بارش باران

به گزارش انوار بلاگ، مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: بارش باران به یک خانه و چهار خانوار عشایر در ورزقان خسارت زد.

وارد شدن خسارت به خانوارهای ورزقانی در پی بارش باران

محمد باقر هنربر در گفت وگو با خبرنگاران، در تشریح این خبر اظهار کرد: بارش 11 دقیقه ای رگباری روز گذشته در شهرستان ورزقان، موجب آبگرفتگی یک باب خانه شد، همچنین این بارش موجب وارد آمدن خسارت هایی به چهار خانوار عشایر در روستای نصیر آباد ورزقان شد.

وی افزود: این چهار خانواده خسارت دیده توسط نیروهای هلال احمر امداد رسانی شدند و خسارت دیگری از بارش های پراکنده و رگباری در سطح استان گزارش نشده است.

وی متذکر شد: با توجه پیش بینی ها و هشدارهای سازمان هواشناسی و سازمان مدیریت بحران کشور مبنی بر وزش تند بادهای لحظه ای و بارش های رگباری، توصیه می گردد به منظور پیشگیری از خسارات احتمالی تدابیر لازم در این خصوص اندیشیده گردد.

هنربر اعلام نمود: در آذربایجان شرقی نیز وزش تند بادهای لحظه ای 40 الی 70 کیلومتر در ساعت و کاهش چهار الی هشت درجه ای دما به ویژه طی دو روز آینده پیش بینی شده است، با توجه به تقارن این تغییرات آب و هوایی با ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع) توصیه می گردد بنرها و داربست هایی که استحکام کافی ندارند، مقاوم و ایمن سازی شوند.

وی اعلام نمود: همچنین با توجه به احتمال بارش های رگباری و پراکنده، افراد از تردد در مسیل رودخانه ها و کنار اشیای پرتاب شونده مانند دکل ها، آنتن و ساختمان های نیمه کاره خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 181

به "وارد شدن خسارت به خانوارهای ورزقانی در پی بارش باران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وارد شدن خسارت به خانوارهای ورزقانی در پی بارش باران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید