هشدار باشگاه پرسپولیس به طرفداران: نگذارید محروم مان نمایند

به گزارش انوار بلاگ، کنفدراسیون فوتبال آسیا یک جلسه محرومیت تعلیقی برای تماشاگران پرسپولیس در نظر گرفته که با یک اشتباه یا رفتار خطرناک آنها، اعمال خواهد شد و برای همین باشگاه به هوادارانش هشدار داده که مراقب باشند.

هشدار باشگاه پرسپولیس به طرفداران: نگذارید محروم مان نمایند

بخاطر اتفاقات اتفاق افتاده در جریان بازی های خانگی فصل پیش پرسپولیس برابر السد و کاشیما، کنفدراسیون فوتبال آسیا این تیم را به یک بازی بدون تماشاگر تهدید نموده است. این کنفدراسیون در واقع یک جلسه محرومیت تعلیقی برای تماشاگران پرسپولیس در نظر گرفته که با یک اشتباه یا رفتار خطرناک آنها، اعمال خواهد شد. همین محرومیت احتمالی است که پرسپولیسی ها را نگران نموده و باشگاه را به واکنش واداشته است. آنقدر که با صدور یک اطلاعیه، به طرفداران هشدار داده که مراقب باشند و اجازه ندهند محرومیت تعلیقی پرسپولیس که کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا دو سال اعتبار برایش معین نموده، گریبان این تیم را بگیرد.

اطلاعیه ای که البته مقدمه اش تقدیر از همین طرفداران است: حضور طرفداران پرسپولیس در عرصه های گوناگون به ویژه در استادیوم ها برای حمایت از سرخپوشان و افزایش انرژی و انگیزه آنها، همیشه برگ برنده ای برای پرطرفدارترین تیم آسیا و ایران بوده است. از این رو حفظ این عامل رجحان در سرلوحه امور باشگاه واقع شده است و بر آن تاکید می گردد. باشگاه بر همین اساس، بر رعایت ضوابط مورد تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید دارد و از طرفداران تقاضا می نماید حساسیت لازم را بر روی اجرای این موارد از سوی خود و دیگر تماشاگران داشته باشند و در ترویج و تبلیغ آن در محافل هواداری بکوشند. باشگاه پرسپولیس ضمن سپاس مجدد، با احترام از تماشاگران عزیز می خواهد در کنار نمایش ارزشمند حضور در استادیوم آزادی و شور و انرژی مضاعفی که ایجاد می نمایند، توصیه ها و خواسته های کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ایجاد نظم و انضباط، امنیت و احترام به حریف و عوامل برگزاری مسابقات را سرلوحه کار خود قرار دهند. ضمن آنکه این موارد همیشه مورد تاکید خانواده بزرگ پرسپولیس بوده است.

ادامه این اطلاعیه هم هشداری است که باشگاه اینگونه مطرحش نموده: پرتاب هر گونه اشیاء، انفجار مواد محترقه، استفاده از هرگونه مواد آتش زا و دودزا به هر نحو، استفاده از عوامل مزاحم در برگزاری مسابقه چون نور لیزر، ورود به بخش های غیرمجاز، به ویژه محیط برگزاری مسابقه، توهین به عوامل برگزاری مسابقه یا تیم حریف، بی نظمی روی سکوها، به کار بردن شعارهای نامتناسب با محیط ورزش، بکارگیری الفاظی که از آنها شائبه توهین، قوم گرایی یا نژادپرستی ایجاد می گردد، ایجاد اختلال در جریان برگزاری بازی به هر نحو، تهدید، استفاده از نمادها، پرچم ها یا پارچه نوشته هایی که این موارد در آنها لحاظ نشده باشد، همگی از موارد آسیب زننده به پرسپولیس خواهند بود که پرهیز از آنها به شدت مورد تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا واقع شده است و به تیم های حاضر اعلام شده است؛ در مواجهه با آن، برخوردهای جدی انضباطی صورت می گیرد.

باشگاه سپس سختی راهِ پیش روی پرسپولیس تا فینال لیگ قهرمانان را یادآوری نموده: طرفداران عزیز پرسپولیس توجه داشته باشند، در لیگ قهرمانان آسیا، رقابت سنگینی با حریفان خود داریم. حریفانی که در اکثر موارد از امکانات سخت افزاری بیشتری سود می برند و پرسپولیس برای جبران فاصله و پیشی دریافت از ایشان در کنار کوشش های مدیریت، درایت کادر فنی و غیرت و قابلیت های فنی بازیکنان روی حمایت طرفداران حساب می نماید. این حضور در مقاطعی حساس می تواند سرنوشت بازی ها را تغییر دهد و باید بسیار مراقب باشیم پرسپولیس و طرفداران از یکدیگر محروم نشوند.

مورد بعدی، حضور بیش از ظرفیت تماشاگران است که پرسپولیس فصل پیش بخاطرش جریمه شد و حالا باشگاه آن را هم تذکر می دهد: از موارد مورد تاکید کنفدراسیون فوتبال ورود تماشاگر طبق ظرفیت معین شده است. راهروها، راه پله ها و در کل مسیرهای عبور باید خالی از تماشاگران باشد. بر این اساس می خواهیم با توجه به وجود امکان پیش فروش بلیت، با اعلام تکمیل ظرفیت، عزیزانی که پیروز به خریداری بلیت می شوند به هیچ وجه به سوی استادیوم حرکت ننمایند که این مساله نه تنها حمایت از سرخپوشان نخواهد بود بلکه با ایجاد مسائل بعدی به پرسپولیس لطمه می زند. تماشاگران پرسپولیس همچنین توجه داشته باشند که شاید برخی ها بخواهند شرایطی را فراهم آورند که با نقض موارد یاد شده از روی عمد یا تحت تاثیر احساسات، موجبات محرومیت پرسپولیس از حضور تماشاگران در بازی های بعدی را فراهم آورد. پس لازم است با رعایت موازین قانونی و پرهیز از درگیری، در همکاری با عوامل برگزاری مسابقه و نیروی انتظامی، از وقوع آن جلوگیری گردد.

11 - 670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 8

به "هشدار باشگاه پرسپولیس به طرفداران: نگذارید محروم مان نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار باشگاه پرسپولیس به طرفداران: نگذارید محروم مان نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید