نشست مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان و روسای ادارات شهرستانی برگزار گردید

به گزارش انوار بلاگ، نشست مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان و روسای ادارات شهرستانی میراث فرهنگی و فلاح کهن معاون توسعه مدیریت، اتابک معاون گردشگری، بناوند معاون صنایع دستی و حسن زاده مسئول امور شهرستانهای اداره کل برگزار گردید.

نشست مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان و روسای ادارات شهرستانی برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، رضا برومند مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان با اشاره به افزایش تعاملات روسای شهرستانها با فرمانداران گفت: تعامل با نمایندگان و فرمانداران شهرستانی باید در اولویت اول کاری روسای شهرستانها قرار گیرد.

او اضافه کرد: ضروری است روسای شهرستانها ارتباط خود را با معاونین اداره کل نیز بیشتر نموده و در جریان برنامه حوزه های سه گانه اداره کل در شهرستان ها باشند.

برومند با اشاره به برپایی برنامه ها و جشنواره های متنوع در ایام نوروز گفت: برنامه های با نشاط می تواند نقش مهمی را در ایجاد نشاط اجتماعی در نقاط مختلف استان به دنبال داشته باشد و روسای شهرستانها برای ایام نوروز به این مهم توجه داشته باشند.

فلاح کهن معاون توسعه مدیریت این اداره کل نیز بر ضرورت تشکیلNGO ها در شهرستان ها تاکید نمود و گفت: همکاری با بخش های غیردولتی از مواردی است که باید مورد توجه روسای شهرستانها قرار گیرد تا با همکاری این بخش سعی در برطرف نواقص و افزایش رضایت مسافران وردودی به استان در ایام تعطیلات نوروزی باشیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 145

به "نشست مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان و روسای ادارات شهرستانی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان و روسای ادارات شهرستانی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید