منچستریونایتد 1 ، ساوتهمپتون 1؛ توقف شاگردان رانگنیک، بازی هجومی شیاطین سرخ حاصلی جز تساوی نداشت

به گزارش انوار بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- رانگنیک بار دیگر از کسب پیروزی با منچستریونایتد باز ماند

منچستریونایتد 1 ، ساوتهمپتون 1؛ توقف شاگردان رانگنیک، بازی هجومی شیاطین سرخ حاصلی جز تساوی نداشت

به گزارش خبرنگاران، از هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر، منچستریونایتد در خانه خود میزبان ساوتهمپتون بود که این ملاقات با تساوی 1-1 به خاتمه رسید تا ناکامی های منچستریونایتد همچنان ادامه داشته باشد. با این شرایط سهمیه گرفتن شیاطین سرخ در خطری جدی واقع شده است و رانگنیک باید خیلی سریع راه حلی برای بن بست تاکتیکی تیمش پیدا کند.

منچستریونایتد 1-0 ساوتهمپتون؛ سانچو(21): منچستریونایتد روی ضد حمله به سمت دروازه ساوتهمپتون حرکت کرد و رشفورد با پاسی رو به جلو سانچو را رو به روی دروازه ای خالی قرار داد تا این بازیکن تنها یک بغل پا بزند و دروازه را باز کند.

منچستریونایتد 1-1 ساوتهمپتون؛ آدامز(48): با آغاز نیمه دوم الیونسی توپ را به آدامز رساند و این بازیکن توپ را به گوشه راست دروازه دخیا فرستاد تا بازی را به تساوی بکشد.

منچستریونایتد از ساعت 16 و از هفته 25 لیگ برتر میزبان ساوتهمپتون بود. یونایتد در رده ششم جای داشت و میهمان نیز با 28 امتیاز در رده دهم قرار گرفته بود. شیاطین سرخ با حمایت طرفداران شان کار را هجومی آغاز کردند و در دقیقه 6 چیز نمانده بود به گل برسند ولی کریستیانو رونالدو با وجود دریبل دروازه بان مقابل دروازه خالی ضربه خود را آرام زد تا مدافع ساوتهمپتون به موقع خود را به توپ برساند و در نزدیکی خط دروازه، اجازه گلزنی به فوق ستاره پرتغالی ندهد.

حملات میزبان دقیقه 21 به بار نشست. پاس عرضی برونو از سمت راست را جیدون سانچو در دهانه دروازه به گل تبدیل کرد تا منچستر 1-0 پیش بیفتد. پس از این گل ساوتهمپتون فشار زیادی به منچستر وارد کرد اما داوید دخیا درون دروازه تمامی موقعیت ها را مهار کرد. یونایتد دقیقه 42 به وسیله پوگبا به گل دوم هم رسید ولی به درستی افساید اعلام شد تا نیمه اول با رجحان 1-0 میزبان به اتمام برسد.

تنها 4 دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که ساوتهمپتون به گل تساوی رسید. پاس ال یونسی از سمت چپ به آدامز او را در موقعیت گلزنی قرار داد و شوت زمینی او از کنج محوطه جریمه پس از برخورد به تیر دروازه به گل تبدیل شد. منچستر دقیقه 60 بازی دو شانس گلزنی خوب را به وسیله رونالدو و دالوت از دست داد. هر دو بار این بن فورستر گلر میهمان بود که با واکنش های عالی خود اجازه فروپاشی دروازه را نداد.

دقیقه 67 بازی بورخا با دخیا تک به تک شد ولی ترجیح داد به بازیکن کناری پاس بدهد که توپ را مدافعان منچستر دور کردند. در ادامه منچستر به وسیله رونالدو به گل رسید ولی یاری داور این بار هم به درستی پرچم زد. دقیقه 92 بازی روی ارسال از سمت چپ، هری مگوایر با ضربه سر تا آستانه گلزنی رفت ولی گلر روی خط با یک واکنش عالی و کف دست توپ را برگشت داد. در نهایت این بازی با تساوی 1-1 به خاتمه رسید و منچستر دو امتیاز خانگی دیگر را از دست داد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 12981

به "منچستریونایتد 1 ، ساوتهمپتون 1؛ توقف شاگردان رانگنیک، بازی هجومی شیاطین سرخ حاصلی جز تساوی نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستریونایتد 1 ، ساوتهمپتون 1؛ توقف شاگردان رانگنیک، بازی هجومی شیاطین سرخ حاصلی جز تساوی نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید