منطقه گردشگری حیران آستارا سفیدپوش شد

به گزارش انوار بلاگ، رئیس اداره هواشناسی آستارا گفت: بارش نخستین برف پاییزی، منطقه گردشگری حیران و ارتفاعات کوهستانی بخش مرکزی این شهرستان را سفیدپوش کرد.

منطقه گردشگری حیران آستارا سفیدپوش شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا لحظه آخری هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

فردین فرتوت نیا در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در آستارا، گفت: در آخرین ماه از فصل پاییز از ساعاتی پیش بارش برف در منطقه گردشگری حیران و بعضی از مناطق کوهستانی این شهرستان شروع شد.

رئیس اداره هواشناسی آستارا گفت: در اثر ورود جبهه هوای بارشی و کاهش دمای هوا امروز منطقه گردشگری حیران و ارتفاعات کوهستانی بخش مرکزی آستارا به ویژه ونه بین وسیج سفیدپوش شد.

فرتوت نیا با بیان اینکه هم اکنون شاهد بارش برف و کاهش دما در این شهرستان هستیم اضافه نمود: بارش های پراکنده باران و برف در مناطق جلگه ای از ساعاتی پیش شروع شده و همچنان ادامه دارد.

وی میزان رطوبت فعلی در آستارا را 54 درصد مطرح کرد و گفت: شرایط جوی این منطقه براساس نقشه های هوایی همراه با وزش باد خفیف و بارش پراکنده برف گزارش شده است.

رئیس اداره هواشناسی آستارا با اشاره به شرایط روز سه آینده هوای این شهرستان، اعلام کرد: شرایط هوای آستارا در سه روز آینده کاهش دما و بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

به گزارش خبرنگاران، شهرستان 86 هزار نفری آستارا در غربی ترین نقطه از گیلان واقع شده است و با بارش سالانه بیش از یک هزار میلی متر باران جزو پرباران ترین مناطق ایران به شمار می آید.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 2021

به "منطقه گردشگری حیران آستارا سفیدپوش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقه گردشگری حیران آستارا سفیدپوش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید