مقاله: هتل سنتارا واترگیت پاویلیون بانکوک (تایلند)

به گزارش انوار بلاگ، هتل سنتارا واترگیت بانکوک درست بالای مرکز خرید واترگیت پاویلیون قرار گرفته و به فاصله کوتاهی از بسیاری از لوکس ترین مال های بانکوک قرار دارد. بزرگترین آنها سنترال ورلد به اندازه 10 دقیقه پیاده روی در امتداد جاده از هتل فاصله دارد. بازار پراتونام، مرکز خرید پوشاک پلاتینوم و پنتیپ پلازا هم همگی در اطراف هتل قرار دارند و در نتیجه اقامت در این هتل در تور تایلند، انتخابی ایده آل برای آنهایی است که می خواهند یک خرید حسابی در سفرشان داشته باشد. سیام اوشن ورلد با یک اتوبوس سواری 4 دقیقه ای در دسترس مسافران تور بانکوک قرار دارد؛ این مجموعه تفریحی یکی از بزرگترین آکواریوم های جنوب شرق آسیا بوده و صدها گونه مختلف از جانداران دریایی را در خود جای داده است. رفتن به این آکواریوم یک روز به یادماندنی هم برای بچه ها و هم برای بزرگترها ایجاد می کند. زیارتگاه اراوان با پای پیاده 15 دقیقه از هتل فاصله دارد و کاخ بزرگ هم با اتوبوس در مدت تنها 30 دقیقه قابل دسترس است. از طریق خط قطار شهری مخصوص فرودگاه، مسافران می توانند در کمتر از 30 ذقیقه به فرودگاه بین المللی سووارنابومی برسند. نزدیک ترین ایستگاه قطار هوایی به هتل سنتارا واترگیت بانکوک، با پای پیاده حدود 10 دقیقه از هتل فاصله دارد. البته هتل می تواند ترتیب انتقال مسافران به فرودگاه را بدهد.

مقاله: هتل سنتارا واترگیت پاویلیون بانکوک (تایلند)

برای ورود به هتل سنتارا واترگیت بانکوک باید به سراغ در پشتی مرکز واترگیت پاویلیون بروید. آنجا آسانسور را سوار شده و به طبقه نهم و لابی هتل می روید. لابی روشن و باز بوده و کفپوشی سفید و براق، پنجره های سراسری، مبلمان طوسی و بنفش و فرش های رنگارنگ و طرح دار دارد. در این جا کلی فضا برای استراحت و وقت گذراندن وجود دارد. کافه روی پشت بام هتل، مکانی بسیار پرطرفدار در شب ها در بانکوک است؛ از آن بالا منظره هایی عالی از شهر دیده می شود. هتل سنتارا واترگیت بانکوک جوی جوانانه و باحال دارد و از بین مسافران تور بانکوک، در میان زوج ها و خانواده ها فوق العاده محبوب است. اما احتمالا فضای مفرح و شادش برای مسافران تجاری کمی زیاد باشد.

هتل سنتارا واترگیت بانکوک 2 رستوران و 2 کافه دارد و تمام آنها مکان هایی محبوب برای وقت گذرانی در شب ها در بانکوک هستند. کافه Infuze در طبقه نهم و نزدیک به پیشخوان هتل قرار گرفته و مکانی عالی برای خوردن یک چای یا قهوه یا خوراکی سبک است. رستوران Chilli Hip روی پشت بام قرار گرفته و نورپردازی خلاقانه، مناظری تماشایی از بانکوک، محوطه نشیمن در فضای باز و منوی متشکل از غذاهای خلاقانه و ترکیبی آسیایی دارد. کافه Walk شب هنگام فوق العاده تماشایی می شود، دی جی موسیقی اجرا می کند و مناظری نفس گیر از بانکوک در آنجا پیدا است. در اسپای هتل، یک وان آبگرم و سونا به علاوه انواع خدمات و درمان های مختلف به مسافران تور تایلند ارائه می شوند. یک مرکز بدنسازی با تجهیزات کامل هم در هتل سنتارا واترگیت بانکوک وجود دارد. .وای فای در تمام بخش های هتل به رایگان در اختیار مسافران تور بانکوک قرار دارد.

منبع مقاله: هتل سنتارا واترگیت پاویلیون بانکوک (تایلند)

انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 11640

به "مقاله: هتل سنتارا واترگیت پاویلیون بانکوک (تایلند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: هتل سنتارا واترگیت پاویلیون بانکوک (تایلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید