مقاله: لوکس ترین مراکز خرید اروپا

به گزارش انوار بلاگ، مرکز خرید لاس آرناس یکی از آن مجموعه های لاکچری است که خانه بسیاری از برندهای معروف دنیا محسوب می گردد. این مجموعه عظیم معماری دایره ای شکل دارد و در طراحی آن از حلقه ای مسابقات معروف گاوبازی الهام گرفته شده است.

مقاله: لوکس ترین مراکز خرید اروپا

کفش های مجلسی، لباس های شب فاخر، معروف ترین ادکلن های دنیا و وسایل ورزشی از معتبرترین برندها از اجناسی هستند که در فروشگاه های لوکس لافانته به فروش می رسند.

مرکز خریدی عظیم در شهر میلان که نام خود را از پادشاه امانوئل دوم گرفته است در لیست بهترین مراکز خرید اروپا جای می گیرد. بسیاری ویتوریو امانوئل دوم را از قدیمی ترین مراکز خرید دنیا می دانند. معماری بنای ویتوریو نیز گواهی بر تایید این ادعا می باشد. این مرکز خرید گذرگاهی طاق دار در 4 طبقه دارد و تمامی فروشگاهایش طراحی کلاسیک دارند.

مرکز خرید هاردوز در 7 طبقه ساخته شده و 330 فروشگاه لوکس در آن فعالیت می نمایند. لباس هایی از آخرین مد روز دنیا، معروف ترین برندهای ساعت، وسایل خانگی، وسایل الکترونیکی و حتی بخش ویژه فروش مواد غذایی را می توان در هاردوز دید.

را بدون گشت وگذار در مراکز خرید باشکوهش نمی توان تصور کرد. مراکز خریدی که هر کدام بهترین برندهای دنیا را در خود جای داده و به نوعی نماد قاره سرسبز اروپا به شمار می آیند. مراکز خرید اروپا با معماری های سلطنتی که دارند نه فقط به عنوان مکانی برای عاشقان خرید بلکه در لیست جاذبه های گردشگری اروپا نیز قرار گرفته اند. قدم زدن در میان فروشگاه هایی که معتبرترین برندهای دنیا را در خود دارند حسی شبیه به شاهزادگان اروپایی را برای گردشگران تداعی می نماید.

منبع مقاله: لوکس ترین مراکز خرید اروپا

انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 11368

به "مقاله: لوکس ترین مراکز خرید اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: لوکس ترین مراکز خرید اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید