معرفی ماژولهای تشخیص چهره توسط هایک ویژن

به گزارش انوار بلاگ، شرکت هایک ویژن به عنوان یک کمپانی پیشرو در دوربین مدار بسته، ماژولهای تشخیص چهره خود را به بازار عرضه کرد. این دستگاهها به الگوریتم های هوش مصنوعی مجهز میباشند و میتوانند تردد افراد به فضای داخلی و قسمتهای اداری ساختمان را کنترل کنند.

معرفی ماژولهای تشخیص چهره توسط هایک ویژن

سه ماژول جدید هایک ویژن چهره افراد را با استفاده از فناوری AI شناسایی و تشخیص میدهد که در زیر مدلهای آنها ذکر شده است :

ماژول تشخیص چهره دیواری هایک ویژن مدل DS-K1T604MF و DS-K1T606MF

ماژول پایه و تشخیص چهره دیواری هایک ویژن مدل DS-K1T605MF

ماژول تشخیص چهره ترکیبی برای استفاده در تجهیزات کنترل تردد مدل DS-K5603-Z

تمامی ماژول های جدید هایک ویژن به سادگی نصب و راه اندازی می شوند از ماژول دیواری برای نصب در محل درب ورودی مکان های مختلف استفاده می گردد. ماژول پایه و دیواری برای نصب در موقعیت های عمودی (روی ستون یا روی میز و مواردی شبیه به آن) طراحی شده است. از ماژول متحرک نیز برای نصب در موقعیت هایی که تشخیص چهره افراد احتیاج به تغییر زاویه دید دارد استفاده می گردد.

برای پوشش احتیاجهای امنیتی، محصولات متعددی توسط برندهای دوربین مداربسته پیشنهاد میگردد. دوربین و تجهیزات تصویر برداری عمده ترین این محصولات هستند همچنین NVRها و تجهیزات ضبط تصویر دوربین مدار بسته نیز از اهمیت ویژهای برخوردارند. ماژول های تشخیص چهره هایک ویژن به شکل 1:1 یا 1:N ارائه شده است یعنی به وسیله راه های متعددی میتوان این ماژول را به محصولات تصویر برداری هایک ویژن اضافه نمود.

تشخیص چهره دقیق و فوری

ماژول تشخیص چهره هایک ویژن با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی در کوتاهترین زمان به بهترین نحو ممکن تصویر چهره افراد را شناسایی میکند که دارای دقتی بالای 99% است و کاربران می توانند با اطمینان از این وسیله هوشمند استفاده نمایند. مدت زمان تشخیص چهره هر فرد زیر نیم ثانیه اعلام شده است.

در مکانهای پر تردد و مواقع ازدحام جمعیت هر ماژول تشخیص چهره هایک ویژن می تواند 40 نفر را در یک دقیقه شناسایی و چهره هر فرد را تشخیص دهد.

از ماژول های تشخیص چهره هایک ویژن می توان به منظور پوشش بسیاری از احتیاج های حفاظتی استفاده نمود. انتخاب چندین حالت برای تایید دسترسی مانند تشخیص توسط چهره فرد، کشیدن کارت، مقایسه تصویر و حالت های سفارشی دیگر توسط اپراتور می تواند انتخاب گردد. از این ویژگی کاربردی هایک ویژن می توان در ساختمان های مسکونی و تجاری، ادارات دولتی، کسب و کارهای کوچک یا عظیم، کارخانجات و مواردی مانند این استفاده کرد.

شرکت هایک ویژن دارای نماینگی های زیادی در ایران میباشد و شرکت تامیران یکی از آنهاست. شما با اطمینان و اعتماد کامل میتوانید انواع محصولات حفاظتی را از نماینگی هایک ویژن تهیه کنید. همچنین میتوانید از جشنواره ها و تخفیفات ویژه شرکت بهره مند شوید.

منبع: همگردی
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 8688

به "معرفی ماژولهای تشخیص چهره توسط هایک ویژن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی ماژولهای تشخیص چهره توسط هایک ویژن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید