مجموعه تفریحی پارک کیبل اسکی

به گزارش انوار بلاگ، مجموعه تفریحی پارک کیبل اسکی

مجموعه تفریحی پارک کیبل اسکی یکی از گزینه های بسیار هیجان انگیز سفر به جزیره کیش مجموعه تفریحی پارک کیبل اسکی می باشد. پارک کیبل اسکی یکی از مهیج ترین جاذبه های گردشگری جزیره می باشد و به گونه ای می توان گفت که این مجموعه بزرگ ترین مجموعه کیبل اسکی در جهان است.

مجموعه تفریحی پارک کیبل اسکی

پارک کیبل اسکی اولین سایت اسکی در خاورمیانه است که بسیار مجذوب کننده می باشد و طرفداران خاصی دارد. در این مجموعه بسیار زیبا امکانات زیادی گرد هم آورده شده است تا مسافرین و مهمانان جزیره بتوانند ساعات خوبی را در آن بگذرانند.

پارک کیبل اسکی کیش

پارک کیبل اسکی آکواکوم کیش یکی از بزرگترین مجموعه های کیبل اسکی در جهان می باشد. این پارک در یکی از زیباترین و برترین قسمت های ساحل نقره ای فام شرقی قرار گرفته است و دارای زیبایی های منحصر به فردی است.

این پارک در نزدیکی درختان نارگیل و درختان لور قدیمی و در کنار آلاچیق های زیبا قرار گرفته است. این منطقه سرسبز و زیبا با وجود اسکله بزرگ تفریحی بسیار زیبا و مجلل شده است و دارای جاذبه های فراوانی می باشد. این یکی از خاطره انگیز ترین مکان های کیش است که مجذوب کنندهیت زیادی دارد.

مسافت پارک کیبل اسکی

همانطور که گفته شد پارک کیبل اسکی اولین و بزرگترین سایت اسکی در خاورمیانه می باشد که دارای جاذبه های بسیار زیاد و منحصر به فردی است. طول پارک کیبل اسکی در این جزیره به اندازه 860 متر است و دارای عرضی به اندازه 160 متر است که به طور کلی یک مجموعه تفریحی بسیار بزرگ را تشکیل داده اند.

سرویس دهی این مکان بسیار عالی می باشد و برای اینکه سرویس دهی بهتری برای علاقه مندان این ورزش انجام شود 5 برج در خلیج فارس نصب شده است که با سرعت 28 تا 62 کیلومتر در ساعت سرویس دهی می کنند. به طور کلی می توانند به 12 نفر به طور همزمان سرویس رسانی کنند.

امکانات پارک کیبل اسکی

جالب است بدانید که در این مجموعه تفریحی امکانات بسیار زیادی برای راحتی هر چه بیشتر علاقه مندان ایجاد شده است. در این مکان می توان از امکاناتی مانند رختکن و دوش، سکوی شروع اسکی، اتاق آموزش، فروشگاه لوازم و تجهیزات ورزشی مخصوص برای ورزش کیبل اسکی، دفتر رزرواسیون و غرفه ها استفاده کرد.

تمامی این امکانات فرصت بهتری برای لذت بردن از اسکی را ایجاد می کنند. در این مجموعه ورزشی همه افراد در هر سنی می توانند از این تفریح لذت ببرند. از 3 سال گرفته تا افرادی که در بالاترین سن قرار دارند می توانند از این ورزش تفریحی استفاده کنند.

آموزش از طریق مربیان در کیبل اسکی

جالب است بدانید که در مجموعه پارک کیبل اسکی مربیانی وجود دارند که آموزش کامل را به افراد می دهند. همانطور که گفته شد در این مجموعه اتاق های آموزش وجود دارد و افرادی که به این ورزش علاقه دارند و می خواهند از آن استفاده کنند می توانند در این کلاس ها حضور یابند.

در این کلاس ها نحوه استفاده از اسکی و سایر تجهیزات را آموزش می دهد. پارک کیبل اسکی تمامی نکات ایمنی را در نظر گرفته است و تمامی آموزش های لازم را از طریق مربیان کارآزموده به همه آموزش می دهد.

وجود رستوران ها و کافه ها در پارک کیبل اسکی

یکی از برترین امکاناتی که در پارک کیبل اسکی برای تمامی گردشگران فراهم شده است وجود رستوران ها و کافه ها می باشد.

در این رستوران ها برترین غذاهای دریایی و سنتی جزیره کیش سرو می شود و می توان از برترین غذاها میل کرد. پس از انجام فعالیت و تفریحات آبی احساس گرسنگی شدید خواهید داشت، مطمئن باشید که غذاهای این رستوران ها را هرگز فراموش نخواهید کرد.

نوشیدنی ها و کیک های کافه ها نیز زبانزد مهمان ها و گردشگران می باشند و کمتر کسی است که به پارک کیبل اسکی رفته باشد و از آنها میل نکرده باشد.

پارک کیبل دارای برترین جاذبه گردشگری جزیره کیش می باشد که برترین فرصت استفاده از تفریحات آبی و اسکی روی آب را برای همه افراد در هر سن و سالی ایجاد می کند.

کیبل اسکی یک ورزش آسان و بسیار لذت بخش است که هرگز متوجه گذر زمان در آن نخواهید شد.

اگر شما نیز قصد دارید به جزیره کیش سفر کنید و از جاذبه های منحصر به فرد این جزیره زیبا و دوست داشتنی دیدن کنید حتما بازدید از پارک کیبل اسکی را در لیست برنامه های خود قرار دهید و یک روز کامل را برای سپری کردن در این مجموعه تفریحی قرار دهید.

مطمئن باشد که از هر لحظه حضور خود لذت خواهید برد.

جهت بازدید برترین خدمات خبرنگاران به لینکهای زیر مراجعه نمایید:

  • تور ارمنستان ارزان
  • تور پاتایا
منبع: دلتابان
انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 11982

به "مجموعه تفریحی پارک کیبل اسکی" امتیاز دهید

1 کاربر به "مجموعه تفریحی پارک کیبل اسکی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه تفریحی پارک کیبل اسکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید