فلیک: امیدوار به کسب پیروزی قاطعانه تری بودیم

به گزارش انوار بلاگ، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ با وجود ابراز رضایت از پیروزی شاگردانش مقابل لوکوموتیو مسکو، تأکید کرد که امیدوار بوده باواریایی ها با اختلاف بیشتری میزبان روس خود را شکست دهند.

فلیک: امیدوار به کسب پیروزی قاطعانه تری بودیم

به گزارش خبرنگاران، هانسی فلیک سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از پیروزی 2 بر یک شاگردانش در خانه لوکوموتیو مسکو در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که دومین برد متوالی مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها در گروه A بود و آنها را در صدر جدول قرار داد، به خبرنگاران گفت: برای کسب این پیروزی متحمل فشار و زحمات زیادی شدیم و اگر دوست دارید این گونه بگویم که برد زمختی بود. لوکوموتیو عملکرد بسیار خوبی داشت. آنها چند لایه دفاع می کردند و به استفاده از توپ های بلند امیدوار بودند که در یکی دو مورد هم با این توپ ها ما را آزار دادند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

فیلک اضافه نمود: در مجموع می توانم بگویم که پیروزی 2 بر یک امشب مان نتیجه ای عادلانه بود، چون که ما لایق کسب پیروزی بودیم هرچند که این پیروزی آنقدر که امیدوار بودیم، قاطعانه نبود.

سرمربی بایرن مونیخ درباره کار ترکیبی زیبای تیمش که منجر به گل اول این تیم شد هم گفت: این هم یکی از شیوه هایی است که ما با آن سعی در باز کردن دفاع تیم هایی داریم که در لاک دفاعی فرو می فرایند. امشب این تاکتیک یکی دو باری جواب داد که به طرز استثنایی منجر به گل هم شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 6504

به "فلیک: امیدوار به کسب پیروزی قاطعانه تری بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلیک: امیدوار به کسب پیروزی قاطعانه تری بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید