تور ارزان ایتالیا: فصل سفر گردشگران ایتالیایی به ایران تغییر کرد

به گزارش انوار بلاگ، گروهی از مدیران هلدینگ های گردشگری ایتالیا در ماه رمضان و نیز زمان با شروع تابستان به ایران آمده اند تا فصل سفر گردشگران ایتالیایی را به کشور ما تغییر دهند.

تور ارزان ایتالیا: فصل سفر گردشگران ایتالیایی به ایران تغییر کرد

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

گروهی از مدیران هلدینگ های گردشگری ایتالیا قرار است در سفری یک هفته ای با جاذبه ها، فرهنگ و آیین های سنتی ایران آشنا شوند. مدیران این هلدینگ های گردشگری در نخستین روز از سفرشان به ایران از موزه های ایران باستان و جواهرات و بعلاوه کاخ موزه های گلستان و نیاوران بازدید کردند و روز یکشنبه به شیراز رفته اند و قرار است از حافظیه، سعدیه، تخت جمشید و پاسارگاد دیداری داشته باشند.

آن ها سپس به اصفهان خواهند رفت و از باغ فین کاشان که یکی از مهمترین عوامل جذب آن ها به ایران بوده، به همراه میدان نقش دنیا بازدید می نمایند و در خاتمه دیداری از قم خواهند داشت.

از دلایل سفر این گروه ایتالیایی به ایران در ماه رمضان و شروع فصل گرما، کسب تجربه های نو و آشنایی با ظرفیت ها و آیین های مذهبی است که تا به امروز در روابط گردشگری ایتالیا و ایران مفغول مانده بود.

آن ها تصمیم دارند پس از ارزیابی شرایط، تغییراتی در فصل سفر گردشگران ایتالیایی به ایران و روال همیشگی اعمال نمایند تا برنامه زمانی تورهای ایران از حالت یکنواختی خارج گردد.

انگیزه دیگری که این 10 هلدینگ اثرگذار در صنعت گردشگری ایتالیا را راهی این سفر نموده، باغ های ایرانی است. سال گذشته طراحی غرفه کشورمان در نمایشگاه ITB میلان بر گرفته از باغ ایرانی بود که بسیار مورد توجه نهاده شد. حالا این گروه به ایران آمده است تا از نزدیک شاهد معماری باغ ایرانی باشد که در لیست دنیای یونسکو نیز ثبت شده است.

در زیرمجموعه هریک از گروه هلدینگ های گردشگری ایتالیا، چند صد آژانس مسافرتی فعالیت می نمایند. با توجه به اینکه این هلدینگ ها از شهرهای مختلف شمال ایتالیا به مرکزیت میلان هستند و زیرمجموعه وسیعی دارند، آشنایی آن ها با ایران می تواند روی قشر گسترده ای از جمعیت ایتالیا اثر بگذارد.

در چند ماه گذشته تغییر سیاست های ایران و گشایش روابط دیپلماتیک با بسیاری از کشورها در برقراری ارتباطات گردشگری ایران و سایر کشورها اثر گذاشته و گروه های مالی و سرمایه گذاری بسیاری را راهی ایران نموده است که این گروه نیز تحت تاثیر چنین فضایی تصمیم گرفته روی بازار ایران اقدام جدی تری داشته باشد.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 12272

به "تور ارزان ایتالیا: فصل سفر گردشگران ایتالیایی به ایران تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: فصل سفر گردشگران ایتالیایی به ایران تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید