شرکت اپل رسما به کاربران آیفون و آیپدهای قدیمی هشدار داد: هر چه سریعتر دستگاههای خود را به روزرسانی کنید

به گزارش انوار بلاگ، شرکت اپل در پیامی رسمی به تمامی کاربران آیقون و آیپدهای قدیمی هشدار داد که هر چه سریعتر نرم افزار خود را به روز کنند تا با باگ GPS مبارزه کنند.

شرکت اپل رسما به کاربران آیفون و آیپدهای قدیمی هشدار داد: هر چه سریعتر دستگاههای خود را به روزرسانی کنید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اخطار رسمی جدید اپل خواستار اقدام فوری در دستگاههای قدیمی است. عمدتا آیفون 5 و بالاتر و همچنین آیپد 4 و مدل های قبلی در این دسته بندی جای می گیرند. کاربران این دستگاه ها باید قبل از 3 نوامبر به تنظیمات جدید برای دستگاههای خود بپردازند و نرم افزار های خود را به آخرین نسخه موجود به روزرسانی کنند. برای برخی از این دستگاه ها iOS 9.3.6 خواهد بود و برای سایر iOS بسته به سن و سال آنها 10.3.4 است.

هر دستگاهی که قبل از مهلت 3 نوامبر به روزرسانی نشده باشد می تواند با مسائل مکان یابی GPS و مسائل احتمالی در نگه داشتن تاریخ و زمان دقیق رو به رو شود. افزون بر این می توان با مسائلی مانند جلوگیری از همگام سازی با برخی سرویس های آنلاین مانند آی کلود و سرورهای ایمیل روبرو شود.

به طور کلی یک توصیه جدی برای هر کاربری که از انواع محصولات اپل استفاده می کند این است که به طور دائم اقدام به به روزرسانی محصولاتی کنند که استفاده می کنند. به روزرسانی به کاهش مسائل رایج محصولات مختلف کمک می کند و البته اغلب شامل ارتقای سطح امنیت است.

منبع: انتخاب
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 782

به "شرکت اپل رسما به کاربران آیفون و آیپدهای قدیمی هشدار داد: هر چه سریعتر دستگاههای خود را به روزرسانی کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت اپل رسما به کاربران آیفون و آیپدهای قدیمی هشدار داد: هر چه سریعتر دستگاههای خود را به روزرسانی کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید