شرایط ترافیکی مناسب در محور های منتهی به پایانه مرزی مهران، تکمیل ظرفیت پارکینگ های داخل شهر مهران

به گزارش انوار بلاگ، معاون اجرایی پلیس راهور ناجا گفت: شرایط ترافیکی مناسبی در درون شهر و محور های منتهی به پایانه مرزی مهران برقرار است.

شرایط ترافیکی مناسب در محور های منتهی به پایانه مرزی مهران، تکمیل ظرفیت پارکینگ های داخل شهر مهران

به گزارش خبرنگار از ،سردار محمدحسین حمیدی معاون اجرایی پلیس راهور ناجا گفت: علیرغم اینکه 5 روز به اربعین حسینی مانده، شاهد حجم زیادی از تردد زائران به پایانه مرزی مهران هستیم.

او اظهار کرد: طی چند روز گذشته از پرترددترین روز های جاده ای عبور کردیم به طوری که در یکی از روز شاهد تردد 350 هزار زائر از پایانه مرزی مهران بودیم.

سردار حمیدی اضافه کرد: در برخی مقاطع در محور های مواصلاتی گره هایی وجود دارد، اما در ادامه جهت شرایط مطلوبی را شاهد هستیم.

او اعلام نمود:پارکینگ های داخل شهر مهران کاملاً پر شده و ورودی های شهر مهران، نیز در حاشیه برای پارک خودرو هایی که در یکی 2 روز آینده به این پایانه وارد می شوند ساماندهی شده اند.

سردار حمیدی ادامه داد: شرایط ترافیکی مناسبی در درون شهر مهران و محور های منتهی به پایانه های مرزی برقرار است.

معاون اجرایی پلیس راهور ناجا، بیان نمود: طرح های ویژه ترافیکی ما برای مدیریت تردد زائران آماده است تا بتوانیم در شرایطی که اوج تردد در رفت و برگشت زائران با هم تلاقی پیدا کرد، بتوانیم این جریان ترافیک را مدیریت کنیم.

سردار حمیدی یادآورشد: تمام تلاش ما این است که یک اربعین استثنایی نسبت به سال های گذشته و با همکاری سایر بخش های خدمات رسان برگزار کنیم.

او به زائران توصیه کرد: از عجله و شتاب در رانندگی خودداری و با رعایت قوانین و مقررات سفر خوب و ایمنی را برای خود و خانواده رقم بزنند.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 596

به "شرایط ترافیکی مناسب در محور های منتهی به پایانه مرزی مهران، تکمیل ظرفیت پارکینگ های داخل شهر مهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط ترافیکی مناسب در محور های منتهی به پایانه مرزی مهران، تکمیل ظرفیت پارکینگ های داخل شهر مهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید