سلیمان زاده: باید شکست های فصل قبل برابر سپاهان را جبران کنیم، فشاری روی آلومینیوم وجود ندارد

به گزارش انوار بلاگ، مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت، آنها در پی جبران شکست های فصل قبل برابر سپاهان در ملاقات فردا هستند.

سلیمان زاده: باید شکست های فصل قبل برابر سپاهان را جبران کنیم، فشاری روی آلومینیوم وجود ندارد

رامتین سلیمان زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط تیمش در آستانه بازی با سپاهان گفت: شرایط تیم ما خوب است و آماده هستیم تا با انجام یک بازی خوب سپاهان را شکست بدهیم. ما قطعاً بازی سختی داریم و سپاهان حتی زمانی هم که سه باخت پشت سر هم داشت، کیفیت فوتبالی خودش را نشان داد. با این حال کوشش می کنیم سه امتیاز این بازی را بگیریم تا برای بازی جام حذفی برابر سپاهان هم از لحاظ روحی شرایط خوبی داشته باشیم.

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خصوص نتایج نه چندان خوب تیمش در چند بازی گذشته گفت: ما از آغاز لیگ نتایج خوبی گرفتیم، ولی در ادامه حریفان بیشتر آلومینیوم را بررسی کردند و این کار ما را سخت تر کرد. به هر حال هر تیمی ممکن است در چند بازی امتیاز از دست بدهد، ولی امیدوارم سپاهان را ببریم تا نتایج اخیر را جبران کنیم.

وی در خصوص دو شکست تیمش برابر سپاهان در فصل گذشته و اینکه آیا این موضوع نمی تواند از لحاظ روحی آلومینیوم را تحت فشار بگذارد، اظهار داشت: فشاری روی آلومینیوم وجود ندارد و هر بازی هم شرایط خاص خودش را دارد. اتفاقاً ما انگیزه زیادی داریم و باید شکست های فصل قبل برابر سپاهان را جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 14088

به "سلیمان زاده: باید شکست های فصل قبل برابر سپاهان را جبران کنیم، فشاری روی آلومینیوم وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلیمان زاده: باید شکست های فصل قبل برابر سپاهان را جبران کنیم، فشاری روی آلومینیوم وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید