سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان کناره گیری کرد

به گزارش انوار بلاگ، به گزارش خبرنگاران، حمیدرضا کلاسنگیانی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان یک ماه پس از صدور ابلاغش از سمت خود کناره گیری کرد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان کناره گیری کرد

در نامه استعفای کلاسنگیانی آمده است:

طرفداران و مردم خوب گرگان و گلستان؛

بر خود دانستم به واسطه روشن شدن اذهان عمومی و اطلاع رسانی به مردم خوب گرگان که صاحبان و سرمایه های اصلی بسکتبال می باشند مواردی را عنوان نمایم.

خوشحالم که خداوند این توفیق را نصیب من کرد که بتوانم با پیروزی های غرور آفرین تیم بسکتبال در سالی که بلایای طبیعی و مسائل مالی امان مردم را بریده شادی را به آنها تقدیم کنم.

بعد از ناکامی 20 ساله پیروز شدم کسب مقام نایب قهرمانی را برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر به طرفداران و مردم خوبم هدیه دهم.

در این راه پر فراز و نشیب حمایت طرفداران، اعضای محترم شورای شهر، مجموعه شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان قابل تقدیر و تشکر فراوان دارد.

یک بار دیگر به خاطر ناکامی در بازی فینال از مردم خوب گرگان عذرخواهی می کنم و امیدوارم روزی قهرمانی بسکتبال را در گرگان ببینیم که آرزوی هر گرگانی می باشد.

طبق ابلاغ آقای دادبود شهردار گرکان در تاریخ 30/4/98 به عنوان سرمربی تیم در فصل جدید انتخاب شدم، ار آنجایی که انتخاب کادر فنی و بازیکنان تیم جزو اختیارات سرمربی می باشد دخالت مدیران و اعمال زور و تحمیل بعضی افراد به اینجانب را به هیچ عنوان بر نخواهم تابید.

تصمیم به انصراف از ادامه همکاری با تیم محبوبم شهرداری گرگان را گرفتم و از طرفداران و مردم خوب گرگان و گلستان که همواره من را مورد لطف و محبت خود قرار داده متشکرم و به عنوان یک طرفدار در کنار شما از تیم محبوبم حمایت خواهم کرد.

زنده باد گرگان، زنده باد بسکتبال

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 121

به "سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان کناره گیری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان کناره گیری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید