ساری: نمایش تیم نزدیک ترین حالت به یوونتوس آرمانی من بود، دیبالا از وقتی به میدان رفت، ویران کننده ظاهر شد

به گزارش انوار بلاگ، مائوریتزیو ساری رجحان تیمش در دربی ایتالیا را ناشی از نمایش برتر باشگاه تورینی در تمام طول بازی دانست.

ساری: نمایش تیم نزدیک ترین حالت به یوونتوس آرمانی من بود، دیبالا از وقتی به میدان رفت، ویران کننده ظاهر شد

به گزارش خبرنگاران، مائوریتزیو ساری پس از فزونی 2 - صفر تیمش در دربی ایتالیا مقابل اینتر در هفته بیست و ششم رقابت های سری A ایتالیا از شاگردانش بابت ارائه یک نمایش بی نقص تشکر کرد.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس گفت: اگر کوادرادو به عنوان بازیکن کناری به زمین می رفت، باید همزمان داگلاس کاستا و دیبالا را روی نیمکت می گذاشتیم. آغاز بازی با داگلاس کاستا به ما اجازه داد هر 2 گزینه را داشته باشیم و دیبالا ثابت کرد برگ برنده بسیار مهمی است که می توانیم در زمان مناسب از او بهره ببریم. پیروزی مهمی بود اما هنوز 12 بازی باقی مانده و راهی طولانی در پیش است. نمایش تیم با اختلاف نزدیک ترین حالت به یوونتوس آرمانی من بود. از بازیکنانم واقعا ممنونم.

او در ادامه اضافه نمود: اخیرا کمی کم انرژی نشان می دادیم و مجبور بودیم بازیکنانی را انتخاب کنیم که انرژی بیشتری را تضمین نمایند؛ هم به لحاظ بدنی و هم به لحاظ روانی. از تمرینات متوجه باید این کار را انجام دهیم اما طی هفته های آینده ترکیب تغییر می نماید.

ساری در خصوص پست بازی رمزی اضافه نمود: رمزی نشان داده باید فضای بیشتری را در زمین داشته باشد وگرنه کمی سردرگم می گردد. آرون در پست جدیدش خوب کار می نماید. البته او در حال حاضر از نظر بدنی نسبت به زمانی که هافبک دفاعی بود، فرم بسیار بهتری دارد. ایگواین با فداکاری بازی کرد و با مشارکت در کارهای دفاعی، مانع رسیدن زیاد توپ به بروزوویچ می شد. طبیعتا این کار انرژی زیادی از او گرفت. دیبالا از وقتی به میدان رفت، ویران نماینده ظاهر شد.

ساری ادامه داد: یک دقیقه قبل از گل رمزی می خواستم دیبالا را به میدان بفرستم اما باز هم با وجود گلی که زدیم، تصمیم گرفتم دیبالا به میدان برود زیرا احساس کردم می تواند بازی را به سود ما تمام کند. در نیمه اول اینتر کوشش کرد از جلوی زمین پرس کند و برای این کار انرژی زیادی مصرف کرد. سکون بازی بعد از گل ما از بین رفت. ما بعد از آن گل 20 دقیقه قدرتمند داشتیم و اعتماد به نفس به دست آوردیم. اینتر هم با آن گل اعتماد به نفس خود را از دست داد. تیم باکیفیتی مثل اینتر به ندرت مقابل ما شوت درون چارچوب داشت.

او در انتها درباره شرایط خاص سری A پس از شیوع ویروس کرونا توضیح داد: من مربی هستم و می توانم در خصوص فوتبال صحبت کنم.برخی ها معتقدند همه چیز را می دانند. آیا درست است 2 ساعت لذت و شادی را از افرادی که در استادیوم هستند، بگیریم یا آنقدر مساله جدی است که بازیکنان و مربیان هم در خطر هستند؟ من واقعا پاسخ این سوالات را نمی دانم!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 3043

به "ساری: نمایش تیم نزدیک ترین حالت به یوونتوس آرمانی من بود، دیبالا از وقتی به میدان رفت، ویران کننده ظاهر شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "ساری: نمایش تیم نزدیک ترین حالت به یوونتوس آرمانی من بود، دیبالا از وقتی به میدان رفت، ویران کننده ظاهر شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری: نمایش تیم نزدیک ترین حالت به یوونتوس آرمانی من بود، دیبالا از وقتی به میدان رفت، ویران کننده ظاهر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید