رنگ کابینت آشپزخانه ؛ چه رنگی مناسب آشپزخانه شماست؟

به گزارش انوار بلاگ، برای خانم هایی که بیشتر وقت خود را در آشپزخانه می گذرانند، زیبایی و شیک بودن وسایل آشپرخانه از اهمیت زیادی برخوردار است. در میان تمام وسایل آشپزخانه، مدل کابینت و رنگ آن از جمله مواردی است که نباید از آن غافل شد. بنابراین بهتر است بدانیم مدل های کابینت جدید 2019 شامل چه رنگ هایی است. قبل از انتخاب رنگ کابینت، به ابعاد آشپزخانه، روشنایی و نورپردازی محیط توجه کنید و رنگ کابینت آشپزخانه خود را بر اساس این موارد انتخاب کنید.

رنگ کابینت آشپزخانه ؛ چه رنگی مناسب آشپزخانه شماست؟

کابینت ها بخشی از فضای درون آشپزخانه شما را پر می نمایند و تاثر زیادی بر زیبایی دکوراسیون آشپرخانه شما خواهند داشت. بنابراین؛ در هنگام انتخاب رنگ آن ها نهایت دقت را داشته باشید.

خیلی از افراد بیشتر مواقع ترجیح می دهند برای رنگ کابینت های آشپزخانه خود، رنگ سفید را انتخاب نمایند! رنگی که همواره برای انتخاب کابینت آشپزخانه مورد استفاده قرار می گرفت. اما باید اشاره کنیم امروزه تنوع رنگ های مدرن و شیک آنقدر زیاد شده که گاهی برای انتخاب رنگ آشپزخانه و دکوراسیون آشپزخانه خود سردرگم می شویم.

نکات راهنمای انتخاب رنگ برای کابینت آشپزخانه

یکی از نکات مهم برای انتخاب رنگ کابینت ها در آشپزخانه، در نظر دریافت فضا و اندازه آشپزخانه است. به خاطر داشته باشید که بعضی از رنگ ها برای آشپزخانه های کوچک مناسب نیستند و شما در طول روز در آشپزخانه احساس خستگی خواهید کرد.

از دیگر نکات مهم؛ در نظر دریافت مقدار نور در فضای آشپزخانه است. اگر آشپزخانه شما فضای روشنی دارد، می توانید برای رنگ های کابینت آشپزخانه خود، رنگ تیره را انتخاب کنید و اگر احساس می کنید، محیط آشپزخانه شما کم نور است، بهتر است رنگ های روشن را انتخاب کنید.

رنگ کابینت ها را با توجه به رنگ پس زمینه آشپزخانه خود و سایر قسمت های آن در نظر بگیرید. رنگ کاشی، کاغذ دیواری، پرده آشپزخانه و کف پوش فضا از جمله مواردی هستند که هنگام انتخاب رنگ کابینت باید به آن ها توجه ویژه ای داشت.

در این مطلب 25 مدل از رنگ های کابینت آشپزخانه برای شما عزیزان آورده شده است. با ما همراه باشید.

تصاویری از نمونه رنگ های کابینت جدید

1. رنگ های طرح چوب

رنگ طوسی آنتیکرنگ گردویی روشن برای کابینتقرمزقهوه ایرنگ آشپزخانه مدرنبلوطی روشن؛ رنگ کابینت 2019رنگ قهوه ای کابینت 2019آشپزخانه به سبک روستیکرنگ استخونیبلوطی رنگماهگونیکابینت گردوییآنتیکرنگ راش

رنگ های ساده و تک رنگ

کابینت سفیدترکیب مشکی و سفیدآبی تیرهزرشکیلیمویی رنگی شاد و پر انرژییاسی بنفشکابینت رنگ بژبنفشکابینت مدرن رنگ مشکیقرمز متالیکآبی کلاسیکسبزآبی

سخنی با خوانندگان

اگر به دنبال خرید کابینت های جدید برای آشپزخانه خود هستید و یا قصد دارید تغییر دکوراسیون دهید و رنگ کابینت های کهنه و قدیمی خود را عوض کنید، با توجه با مواردی که برای شما عزیزان توضیح داده شد رنگ کابینت خود را در نظر بگیرید.

دیدن تصاویر می تواند ایده های خوبی به شما بدهد. دقت داشته باشید رنگ هایی که شما برای کابینت خود انتخاب می کنید، بسیار مهم است. سعی کنید از یک رنگ بهره ببرید و اطلاع داشته باشید که استفاده از دو رنگ، جز شلوغی آشپزخانه هیچ نتیجه ای ندارد مگر در ترکیب هایی چون مشکی و سفید، یا قرمز و سفید.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 5778

به "رنگ کابینت آشپزخانه ؛ چه رنگی مناسب آشپزخانه شماست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگ کابینت آشپزخانه ؛ چه رنگی مناسب آشپزخانه شماست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید