رمضان، ماه پاداش

به گزارش انوار بلاگ، بخش فقه و معارف پایگاه اطلاع رسانی رهبر انقلاب همزمان با آخرین روز از ماه مبارک رمضان، بخشی از بیانات ایشان را درباره پاداش این ماه و در قالب سخن نگاشت منتشر کرد.

رمضان، ماه پاداش

به گزارش خبرنگار، ماه پر خیر و برکت رمضان سال جاری، امروز 14 خرداد ماه به خاتمه می رسد. یک ماه بندگی که مسلمانان در جای جای جهان آن را با دعا، نیایش و روزه داری سپری کردند و کوله باری از خیرات و برکات را در این ماه برای تقرب به خداوند، تعالی روح و سعادتمندی در زندگی جهان و عقبی جمع آوری کردند.

پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی که در ایام ماه مهمانی خدا، مجموعه ای از مواعظ رمضانی ایشان را برای بهره وری بیشتر از فرصت ارزنده و معنوی این ماه، در قالب مجموعه سخن نگاشت منتشر می کرد، امروز آخرین مطلب را درباره پاداش ماه رمضان در اختیار کاربران قرار داد که در ادامه مشاهده می کنید.

رهبر انقلاب: عید فطر، روز پاداش دریافت و رؤیت رحمت الهی بعد از ماه رمضان است. بحمداللَّه ماه رمضان را که ماه صبر و صلاة بود با عافیت گذراندید. امروز، روزی است که ان شاءاللَّه خدای متعال پاداش شما را عنایت خواهد نمود. شاید یکی از بزرگترین پاداشهای الهی این باشد که خدا همه ما را موفّق کند تا بتوانیم وسیله رحمت الهی را تا ماه رمضان آینده برای خودمان باقی بداریم. 1380/09/25

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 63

به "رمضان، ماه پاداش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمضان، ماه پاداش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید