راهنمای خرید اینترنتی بیمه مسافرتی سامان، ملت و ایران

به گزارش انوار بلاگ، بیمه مسافرتی یکی از بیمه های اشخاص است که خطرات و خساراتی که در طول سفر برای افراد ایجاد می گردد را جبران می نماید.

راهنمای خرید اینترنتی بیمه مسافرتی سامان، ملت و ایران

راهنمای خرید اینترنتی بیمه مسافرتی

بیمه مسافرتی یکی از بیمه های اشخاص است که خطرات و خساراتی که در طول سفر برای افراد ایجاد می گردد را جبران می نماید. نکته مهم این که برخی از کشورها صدور ویزا را مشروط به خرید بیمه مسافرتی معتبر می دانند. حتی اگر خرید بیمه مسافرتی اجباری نباشد، با توجه به این که اتفاقات غیرمنتظره در طول سفر، هزینه های غیرقابل پیش بینی را در پی دارد، پیشنهاد می گردد قبل از آغاز سفر حتما بیمه مسافرتی را تهیه کنید.

بیمه مسافرتی داخلی

بیمه مسافرتی تنها برای سفر های خارج از کشور صادر می گردد. در نتیجه برای سفرهای داخلی، طرح یا بیمه نامه مشخصی وجود ندارد. البته افرادی که تمایل دارند برای سفرهای داخلی خود، تحت پوشش بیمه قرار گیرند، می توانند بیمه حوادث تهیه نمایند. در بیمه حوادث بخشی از دیه و هزینه های پزشکی پرداخت می گردد. البته تورهای مسافرتی معتبر، با خرید بیمه مسئولیت، مسافران را خود را در برابر خطراتی که در اثر بی احتیاطی مسئول تور ایجاد می گردد، جبران می نماید.

پوشش های بیمه مسافرتی سامان، ملت، ایران

شرکت های مختلف، عموما پوشش های یکسانی را در بیمه مسافرتی ارائه می نمایند. البته برخی از خطرات تنها توسط شرکت های محدودی تحت پوشش قرار می گیرند که در ادامه مطلب به آن ها می پردازیم. پوشش های مشترک بیمه مسافرتی در شرکت های مختلف به توضیح زیر است:

  • هزینه های پزشکی شامل بستری، معاینه، درمان، جراحی و...
  • هزینه های فوری دندانپزشکی مثل درمان عفونت شدید، دندان درد، کشیدن دندان و...
  • هزینه ارسال دارو
  • هزینه انتقال بیمه گذار در صورت وقوع حوادث یا بیماری های شدید
  • هزینه رفت و آمد و اقامت یکی از بستگان درجه 1 بیمار در صورت بروز بیماری شدید برای بیمه گذار و بستری بیش از 10 روز
  • مشاوره، پیگیری و پرداخت هزینه در خصوص مسائل حقوقی
  • هزینه مربوط به سرقت یا گم شدن بار و مدارک
  • هزینه مربوط به تأخیر در پرواز و تحویل چمدان ها
  • و ...

بیمه مسافرتی ایران، سامان، ملت

  • بر اساس آیین نامه، بیمه مسافرتی، حداکثر تا 92 روز اعتبار دارد. به این معنی که بعد از گذشت 92 روز، بیمه نامه منقضی می گردد و شرکت بیمه هیچ تعهدی در قبال مسافر ندارد. افرادی که به شکل طولانی مدت، به یک کشورخارجی سفر می نمایند، می توانند بیمه مسافرتی بلند مدت تری تهیه نمایند. البته در این حالت ضروری است هر 92 روز به کشور بازگردند و مهر ورود و خروج در پاسپورت آن ها ثبت گردد.
  • افرادی که ویزای دانشجویی دارند، می توانند از شرکت سامان یا ملت، بیمه مسافرتی دانشجویی تهیه نمایند. اعتبار این بیمه نامه بین 6 ماه تا یکسال است و شرط بازگشت به ایران در آن وجود ندارد. در واقع لازم نیست هر 92 روز به ایران بازگردند.
  • شرکت های بیمه برای ارائه خدمات ، با شرکت های خارجی همکاری می نمایند که به شرکت های یاری رسان معروف اند. درواقع اگر در کشور خارجی دچار مشکل شدید می توانید با شماره ای که روی بیمه نامه شما درج شده، تماس بگیرید تا خسارت شما پیگیری گردد.
  • در بیمه مسافرتی برخی از خسارت ها در کشور خارجی و برخی بعد از بازگشت به ایران پرداخت می گردد. به طور مثال هزینه بستری و جراحی های اضطراری در کشور خارجی و خسارت گم شدن مدارک، چمدان و تاخیر در پرواز در ایران قابل پرداخت است.

بیمه مسافرتی ملت

بیمه مسافرتی ملت نسبت به سایر بیمه های مسافرتی، قیمت مناسب تری دارد. به همین علت بیمه مسافرتی ملت یکی از پرفروش ترین بیمه های مسافرتی است که تمام پوشش های اصلی را ارائه می نماید. بیمه مسافرتی ملت هم به شکل گروهی هم به شکل انفرادی صادر می گردد. اگر قصد دارید به شکل گروهی سفر کنید، خرید بیمه مسافرتی به شکل گروهی به صرفه تر خواهد بود.

شرکت های Reise schutz و I.F.R.Aبه عنوان شرکت های یاری رسان با بیمه ملت همکاری می نمایند.

بیمه مسافرتی سامان

بیمه سامان یکی از شرکت هایی است که علاوه بر پوشش های اصلی، خطرات دیگری را تحت پوشش قرار می دهد. در حال حاضر شرکت یاری رسان بیمه مسافرتی سامان، شرکت های Mideast و Euro Cross هستند که اپراتور فارسی زبان دارند.

پوشش های خاص که در بیمه مسافرتی سامان ارائه می ارائه می گردد به توضیح زیر است:

  • جبران هزینه های ناشی از کنسلی سفر
  • جبران هزینه های ناشی از سرقت موبایل، تبلت و لپتاپ در طول مدت سفر
  • بیمه سرقت و حوادث منزل در طول مدت سفر
  • تخفیف برای تاکسی لوکس فرودگاه تا 100 درصد
  • و...

بیمه مسافرتی ایران

بیمه ایران تنها شرکت بیمه ای دولتی است که به علت پشتوانه اقتصادی مناسب، سابقه خوبی در پرداخت خسارت دارد. در بیمه ایران تمام پوشش های اصلی ارائه می گردد. به علاوه بیمه ایران یکی از معدود شرکت هایی است که پوشش عملیات جستجو و نجات بیمه گذار و بازگرداندن کودک بی سرپرست را در بیمه مسافرتی قرار داده است.

در حال حاضر بیمه ایران با شرکت یاری رسان Swiss Assist قرارداد دارد.

استعلام بیمه مسافرتی سامان، ایران و ملت

در محاسبه قیمت بیمه مسافرتی، عوامل گوناگونی تاثیر دارد. سن، مدت سفر، کشور مقصد، نوع ویزا، خطرات تحت پوشش و .... از مواردی هستند که در معین قیمت بیمه مسافرتی نقش مهمی دارند. برای استعلام قیمت بیمه مسافرتی و مقایسه پوشش های آن در شرکت های مختلف به سایت ازکی مراجعه کنید.

بهترین بیمه مسافرتی

قیمت و خطرات تحت پوشش از عوامل مهم در معین بهترین بیمه مسافرتی هستند. البته بیمه مسافرتی ارزان همواره بهترین آن نیست و هرچه خطرات تحت پوشش کامل تر باشد، خسارت بیشتری به بیمه گذار پرداخت می گردد.

در حال حاضر بیمه مسافرتی ملت یکی از بیمه های ارزان است. بیمه سامان پوشش های کاملی را ارائه می نماید و بیمه ایران در زمینه پرداخت خسارت از صندلی مطلوبی برخوردار است. البته بهترین بیمه مسافرتی برای هر فرد متناسب با شرایط اقتصادی و کشور مقصد، متفاوت است. به همین علت می توانید برای خرید بهترین بیمه مسافرتی متناسب با شرایط خود با مشاوران ازکی تماس بگیرید.

خرید اینترنتی بیمه مسافرتی سامان، ملت و ایران

ازکی با یاری شرکت های مختلف در زمینه فروش انواع محصولات بیمه ای فعالیت می نماید. شما می توانید با ورود به azki.com پوشش ها و قیمت بیمه را در شرکت های مختلف مقایسه نموده و بعد از انتخاب محصول مورد نظر به شکل آنلاین آن را خریداری کنید. برای خرید بیمه ابتدا ضروری است با یک کارشناس متخصص مشورت کنید تا بر اساس شرایط و اوضاع اقتصادی خود، بهترین بیمه با کامل ترین پوشش را خریداری کنید. کارشناسان ازکی برای مشاوره رایگان در همه حوزه های بیمه، آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند.

ازکی از انتخاب تا مشاوره برای دریافت خسارت همراه شماست.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: نمناک
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 3744

به "راهنمای خرید اینترنتی بیمه مسافرتی سامان، ملت و ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید اینترنتی بیمه مسافرتی سامان، ملت و ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید